|
OK !!!! het is weer eens tijd voor de TOP 5 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Deze url werkt niet meer. Dus dat wordt weer even verder zoeken. |
|
|
| Glaniskanis |
Er staat ook de foute URL
Er staat namelijk een . direct 8er de URL dus dan werkt ie niet he :)
Hier is de goeie
http://beam.to/futuretraxx
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
Dat was inderdaad niet echt slim van me. Die punt stond er voor het einde van de zin, gelukkig had Glaniskanis het al gezien.
Ik had em niet bij futuretraxx gedownd, maar via audiogalaxy, kan iemand mij precies uitlegd hoe dat werkt bij futuretraxx, want ik snap er niks van, THANX!
Latuurrzzz..... |
|
|
| moogwai |
Mijn Top 10 (is toch ook goed :D )
1. Planisphere - Moonshine
2. DJ Tiesto - Flight 643
3. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Mix)
4. Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Armin van Buuren Remix 1 & 2)
5. Warrior - Voodoo
6. Signum - First Strike
7. Ultra Vibe - Choose Freedom
8. DJ Quicksilver - Ameno
9. System F vs Armin - Exhale
10. Mario Lopez - Blind (CJ Stone Meets Mr. Phillips Remix)
Heeft iemand Sound De-zign - Happiness (Coast to Coast Mix) al ergens op een site zien staan ?? Ik heb de Cor Fijneman set, maar die set is niet echt van goede geluidskwaliteit en ik wil 'm erg graag hebben :)
Oh ja. op www.barthezz.com staat 2 geluidsfragmenten van de Barthezz remixen van DJ Jean - Lift Me Up en System F - Soul On Soul.. ze klonken allebei wel goed ;) |
|
|
| arno |
niet in een bepaalde volgorde..
moogwai - labyrinth part 1 & 2
utah saints - lost vagueness (oliever liebs main mix)
arome - scream
david forbes - questions must be asked
a small phat one - respect the cock |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dat was inderdaad niet echt slim van me. Die punt stond er voor het einde van de zin, gelukkig had Glaniskanis het al gezien.
Ik had em niet bij futuretraxx gedownd, maar via audiogalaxy, kan iemand mij precies uitlegd hoe dat werkt bij futuretraxx, want ik snap er niks van, THANX!
Latuurrzzz..... |
Ik doet het met leechftp.. ga naar www.downloads.com download leech ftp daar...
klick op dat vage dingetje naast de tracks bij futuretraxxx... (ze hebben echt dikke coole update nu)
Dan krijg je de url van hun ftp henkie... Dat dingetje gooi je ergens in je leechftp.. gewoon op bliksempje klikken.. die met dat wereldbolletje... enter...
dan kom je op hun main site.. en downloaden maar.. volgens mij kan je ook fxpen hahahaaaa!!!!!
gave site!! coole lui! stoere nummers (heb ik nog meer groep 8 uitspraken gemist?) |
|
|
| Henkie_henk |
Ow M5 die DJ Promo - Life from the other side is idd lekker zeg.. yum yum.. lekker hard.. ze konden het hier aan de overkant van de straat horen!
maar nways..
willekeurige volgorde:
DJ Promo - Life from the other side
Barcode brothers - flute Dj digress mix
2001 canaries - coming up strong ( Sven RG mix)
Djs @ work - someday (hard club mix)
A.S.Y.S. and BMI - acid nightmare
eigenlijk nog veel meer.. ik ben weegschaal he.. kan nie kiezen.. maarja.. dis allemaal mooooi
(what you say?? nieuw?? lachen nummertje.. check futuretraxx)
(what you say?? kan je em niet vinden?? check dan me pubje) |
|
|
| arno |
| is dat dezelfde dj promo die vroeger ook hardcore maakt? Dat nummer can't hold me down is echt bruut. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by arno
is dat dezelfde dj promo die vroeger ook hardcore maakt? Dat nummer can't hold me down is echt bruut. |
Ik denk het wel.. dit nummer is zowiezo al keihard.. hangt aardig tegen hardcore aan :) |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik doet het met leechftp.. ga naar www.downloads.com download leech ftp daar...
klick op dat vage dingetje naast de tracks bij futuretraxxx... (ze hebben echt dikke coole update nu)
Dan krijg je de url van hun ftp henkie... Dat dingetje gooi je ergens in je leechftp.. gewoon op bliksempje klikken.. die met dat wereldbolletje... enter...
dan kom je op hun main site.. en downloaden maar.. volgens mij kan je ook fxpen hahahaaaa!!!!!
gave site!! coole lui! stoere nummers (heb ik nog meer groep 8 uitspraken gemist?) |
Eej, bedankt voor de tip ! Kick ass snelle site man ! |
|
|
| tango |
1. Hedison & clind - amnesic dream
2. DJ Scot Project - O(verdrive)
3. Safri duo - samb-a-dagio
4. DJ Tiesto - flight 643
5. Jon Doe - Future
grtz,
TNG
ps. deze top 5 zal volgende week alweer anders zijn denk ik. |
|
|
| TranceManiac |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik denk het wel.. dit nummer is zowiezo al keihard.. hangt aardig tegen hardcore aan :) |
Dj Promo IS hardcore, hij ruled op dit moment de hardcore scene, hij is nu samen met catscan(en nog een paar) de man.
Life from the other side is echt een vet nummer. Hij heeft trouwens weer 2 nieuwe nummer(van promo file 9)
De titels zijn:
Dj promo-Bullet from my gun
Dj promo-Virgin teritory
Echt 2 brute nummers, snoeihard. |
|
|
|
|