return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
OK !!!! het is weer eens tijd voor de TOP 5 (pg. 3)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by TranceManiac

Dj Promo IS hardcore, hij ruled op dit moment de hardcore scene, hij is nu samen met catscan(en nog een paar) de man.
Life from the other side is echt een vet nummer. Hij heeft trouwens weer 2 nieuwe nummer(van promo file 9)
De titels zijn:

Dj promo-Bullet from my gun
Dj promo-Virgin teritory

Echt 2 brute nummers, snoeihard.

heb jij die nummers ?? ik kan ze namelijk nergens vinden .....ik heb er wel interesse in en Henkie_henk namelijk ook wel....denk ik

misschien kan je ze voor ons uploaden?...in een pubje..
michiel
mijn top5

static revenger - happy people
sono - keep control
speedy j - electric deluxe
safri duo - sam-a-dagio
nog 1 waarvan ik de naam ff kwijt ben

en trouwens voor diegene die die coast 2 coast mix zoekt van happiness, ik heb um al een maandje of 2 geleden van napster afgehaald, dus kijk daar maar ff.

later

michiel
moogwai
quote:
Originally posted by michiel
mijn top5

en trouwens voor diegene die die coast 2 coast mix zoekt van happiness, ik heb um al een maandje of 2 geleden van napster afgehaald, dus kijk daar maar ff.

later

michiel

Nappie kan ik helaas niet gebruiken... vandaar... maar ik heb 'm nog nergens op een site zien staan :confused:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

heb jij die nummers ?? ik kan ze namelijk nergens vinden .....ik heb er wel interesse in en Henkie_henk namelijk ook wel....denk ik

misschien kan je ze voor ons uploaden?...in een pubje..

Zekers! M5 regelt t wel hoor :D Die zit dik in de scene lol ;) ow w8 ik pm je alle regels van zon bord nog wel ff.. aangezien je toch zo nieuwsgierig bent...

Maareh nways.. als je die nummers hebt en wil uploaden?? gRAAGG!! Ik regelt wel een pubje! :) Ik pm je er wel ff over TranceManiac

mazzel
M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Zekers! M5 regelt t wel hoor :D Die zit dik in de scene lol ;) ow w8 ik pm je alle regels van zon bord nog wel ff.. aangezien je toch zo nieuwsgierig bent...

mazzel

ja graag !! anders maak ik ongewild vijanden op het net !! :D
michiel
quote:
Originally posted by moogwai

Nappie kan ik helaas niet gebruiken... vandaar... maar ik heb 'm nog nergens op een site zien staan :confused:

heb je een myplay lockertje? dan up ik um ff voor je

o ja, placebo - special k ( timo maas remix) en basement jaxx - romeo (ja, je leest het goed) zijn ook vettttt

later

michiel
Miss Proximus
nou nou, hier is mijn lijstje:

• Fat Boy Slim - Star 69
  • Faithless - We come 1 (??? rmx)
  • D-Factor - The wrong shake
  • Mekka - Diamondback
  • Timo Maas - Ubik
  • Tiesto - Flight 643

in een willekeurige volgorde. Sorry dat het er 6 zijn, maar er zijn ook zoveel vette nummers!
Robvef
Je bent hem vergeten af te sluiten!!

Even opnieuw.

Nu is ie goed.
Miss Proximus
hahaha..hahaha..dat was grappig om te lezen! alsof je over m'n schouder zat mee te kijken! :D
Robvef
Ja, ik had net een reply gegeven en jij net na mij. Zag het al staan voor dat ik een mailtje kreeg dat jij had gereageerd.

Akira
DJ Tiesto - Flight 643
Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Armin van Buuren mix)
TENTH PLANET-GHOST

ja deze platen schieten me door het hoofd...verder vind ik die nieuwe van g-spot wel leuk en dat deuntje van bartezz vind ik ook lachen :D
moogwai
quote:
Originally posted by michiel

heb je een myplay lockertje? dan up ik um ff voor je

later

michiel

Up de Coast To Coast remix maar naar die gezamelijke account van myplay.. thanks :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement