return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nu är det ta mig fan vinter
View this Thread in Original format
fruktsoppa
och då undrar jag vad ni ska göra i sommar?

festivaler? resor? trippar?

ska till släkt i USA plus att jag ska åka runt där ett par veckor..
reveal
fråga mig i juli... :D jag har ingen som helst framförhållning, vet tex inte vad jag ska göra imorgon... :D
SteveTranz4ever
Hoppas för sommaren/våren börjar med en resa ut på Östersjön.... Valborgs kryssen.

Vann en resa till Kos den 9 maj... med hotell å allt.

Planerade med 2 av bästa vännerna i lördags. Det blir 3 veckor att ö-luffa i sommar bland dom Grekiska öarna... soft, spännande, festande, lugnt, kul...

:gsmile:
mindshooter
Intensiv körkortskurs, typ englandsresa, dansa på nån fet festival :) bada sola och ha det allmänt skönt!
ScuL
mysteryland.. and more party's..
resa till belgien med min kompissar..
resa till sverige.... (igen) :D
dbl
inte en blekaste anning vad jag skall göra.. kanske blir resa med nån polare.. ytterst osäkert dock... annars kanske det blir nån muckar resa eller nått..

ingen anning
Glorie
hehe, ja verkar vara den enda som måste jobba. suuuuuuuuuck :(

Hey Scul, ska du till Linköping eller?

mjo javisst det.. ja kommer nog planera en en resa till Holland me i augusti :) hehe
Dj_ExOn
Förhoppningsvis en resa till London för att träffa min flickvän i Juni sen blir det GCSSS eller GKGG! :D
Jobba ska jag göra..
SWE_TRANCE
Ska på träningsläger till Prag, Tjeckien i april.

Sen blir det väl en vecka till medelhavet i sommar.
Har 3st olika resemål som jag å mina polare väljer emellan:
Ios, Grekland
Aiya Napa, Cypern
Ibiza, Spanien

Det lutar väl mest åt Ayia Napa, eftersom polarna aldrig varit där men hört så mycket "bra" om det...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det lutar väl mest åt Ayia Napa, eftersom polarna aldrig varit där men hört så mycket "bra" om det...
Jag var där 2000 så kolla in bilder på min hemsida om du har lust...

Enda negativa är att det är dyrt att leva där... annars e klubb livet helst sjukt bra... det finns fan allt

Aendy
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ska på träningsläger till Prag, Tjeckien i april.

Sen blir det väl en vecka till medelhavet i sommar.
Har 3st olika resemål som jag å mina polare väljer emellan:
Ios, Grekland
Aiya Napa, Cypern
Ibiza, Spanien


Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema.

Själv ska jag, ta examen, jobba, försäsongsträna. Ser redan nu ut som en kass sommar :(
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Aendy
Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema.


Hehe, träningsläger med fotbollslaget jag lirar i... :)
Blir väl en "röjjarresa" som vanligt :D


quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag var där 2000 så kolla in bilder på min hemsida om du har lust...

Enda negativa är att det är dyrt att leva där... annars e klubb livet helst sjukt bra... det finns fan allt


Jag var på din sida för ett tag sedan å spanad in dom.. ;)
Jag var i Ayia Napa i Oktober 2001, då var det ju slutet på säsongen men tyckte att det var HELT OK. Som du säger så var det ganska dyrt att leva.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement