|
Nu är det ta mig fan vinter
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
och då undrar jag vad ni ska göra i sommar?
festivaler? resor? trippar?
ska till släkt i USA plus att jag ska åka runt där ett par veckor.. |
|
|
| reveal |
| fråga mig i juli... :D jag har ingen som helst framförhållning, vet tex inte vad jag ska göra imorgon... :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hoppas för sommaren/våren börjar med en resa ut på Östersjön.... Valborgs kryssen.
Vann en resa till Kos den 9 maj... med hotell å allt.
Planerade med 2 av bästa vännerna i lördags. Det blir 3 veckor att ö-luffa i sommar bland dom Grekiska öarna... soft, spännande, festande, lugnt, kul...
:gsmile: |
|
|
| mindshooter |
| Intensiv körkortskurs, typ englandsresa, dansa på nån fet festival :) bada sola och ha det allmänt skönt! |
|
|
| ScuL |
mysteryland.. and more party's..
resa till belgien med min kompissar..
resa till sverige.... (igen) :D |
|
|
| dbl |
inte en blekaste anning vad jag skall göra.. kanske blir resa med nån polare.. ytterst osäkert dock... annars kanske det blir nån muckar resa eller nått..
ingen anning |
|
|
| Glorie |
hehe, ja verkar vara den enda som måste jobba. suuuuuuuuuck :(
Hey Scul, ska du till Linköping eller?
mjo javisst det.. ja kommer nog planera en en resa till Holland me i augusti :) hehe |
|
|
| Dj_ExOn |
Förhoppningsvis en resa till London för att träffa min flickvän i Juni sen blir det GCSSS eller GKGG! :D
Jobba ska jag göra.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ska på träningsläger till Prag, Tjeckien i april.
Sen blir det väl en vecka till medelhavet i sommar.
Har 3st olika resemål som jag å mina polare väljer emellan:
Ios, Grekland
Aiya Napa, Cypern
Ibiza, Spanien
Det lutar väl mest åt Ayia Napa, eftersom polarna aldrig varit där men hört så mycket "bra" om det... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Det lutar väl mest åt Ayia Napa, eftersom polarna aldrig varit där men hört så mycket "bra" om det... | Jag var där 2000 så kolla in bilder på min hemsida om du har lust...
Enda negativa är att det är dyrt att leva där... annars e klubb livet helst sjukt bra... det finns fan allt |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ska på träningsläger till Prag, Tjeckien i april.
Sen blir det väl en vecka till medelhavet i sommar.
Har 3st olika resemål som jag å mina polare väljer emellan:
Ios, Grekland
Aiya Napa, Cypern
Ibiza, Spanien
|
Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema.
Själv ska jag, ta examen, jobba, försäsongsträna. Ser redan nu ut som en kass sommar :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Aendy
Är träningslägeret uppladdning inför fixa veckan vid medelhavet eller det har ett annat tema. |
Hehe, träningsläger med fotbollslaget jag lirar i... :)
Blir väl en "röjjarresa" som vanligt :D
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag var där 2000 så kolla in bilder på min hemsida om du har lust...
Enda negativa är att det är dyrt att leva där... annars e klubb livet helst sjukt bra... det finns fan allt |
Jag var på din sida för ett tag sedan å spanad in dom.. ;)
Jag var i Ayia Napa i Oktober 2001, då var det ju slutet på säsongen men tyckte att det var HELT OK. Som du säger så var det ganska dyrt att leva. |
|
|
|
|