|
מישהו כתב את זה באתר הרשמי של TIESTO שווה לקרוא (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מכל זה...
i'm Indigo Montoya
you killed my father
prepare to die |
.אממממ.... כן |
|
|
| DjChook |
סקופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
רועי טעה
אוי איזה חיוך יש לי על הפניםםםםם
MUHAHAHAHAHA |
|
|
| oDrori |
| בלי חיוכים גדולים מדי חן... שלא תיגע בי עם הנשיקת מחלה שלך |
|
|
| DjChook |
אל דאג עודד, המחלות שיש לך ברפת גם ככה הרבה יותר גרועות
:)
סתם סתם
טב לילה טוב
שלא יהיה מה שהיה כאן אתמול
להקדים תרופה למכה כמו שנאמר |
|
|
| oDrori |
| איך זה שסופסוף מגיע ליליה שאי נרדם לפני 3 ואתם פתאום מוצאים לכם חיי לילה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אל דאג עודד, המחלות שיש לך ברפת גם ככה הרבה יותר גרועות
|
ואם כבר מדברים על רפת...
הידעת שהפרות שם יכולות לצאת....?
יענו חופשי יכולות ללכת לעשות קניות בקוסמוס שם...
ובכלל באסה שלא תהיה יותר רפת בגעש... איפה עוד עודד יכול לקבל חלב וסיפוק מיני בחינם?! |
|
|
| Shahar |
| חחחח אלב תכלס קיבוץ זה גם ליגה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחח אלב תכלס קיבוץ זה גם ליגה.. |
למה?
כי יש שם ארבעה ילדים חוץ ממך?
או שהריח המשכר של החרא של הפרות והרפת עושה לך את זה?? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
הכל מקנאה. |
נכון...
אז מתי אנחנו באים שוב?
חוץ מזה... לאף אחד אין תגובה על האיניגו מונטויה?!
איך אתם לא מכירים!? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נכון...
אז מתי אנחנו באים שוב?
חוץ מזה... לאף אחד אין תגובה על האיניגו מונטויה?!
איך אתם לא מכירים!? |
כי לא אומרים את זה ככה יא טמבל
זה מהסרט
הנסיכה הקסומה
ואומרים את זה ככה :
איי אם איגו מונטויה
! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כי לא אומרים את זה ככה יא טמבל
זה מהסרט
הנסיכה הקסומה
ואומרים את זה ככה :
איי אם איגו מונטויה
! |
יא מעקף
ראיתי את הסרט ים פעמים!!!
i'm indigo montoya
וגם אם לא אומרים את זה ככה... הפואנטה הועברה!! |
|
|
|
|