return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מישהו כתב את זה באתר הרשמי של TIESTO שווה לקרוא (pg. 4)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מכל זה...

i'm Indigo Montoya
you killed my father
prepare to die

.אממממ.... כן
DjChook
סקופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ

רועי טעה


אוי איזה חיוך יש לי על הפניםםםםם

MUHAHAHAHAHA
oDrori
בלי חיוכים גדולים מדי חן... שלא תיגע בי עם הנשיקת מחלה שלך
DjChook
אל דאג עודד, המחלות שיש לך ברפת גם ככה הרבה יותר גרועות

:)

סתם סתם
טב לילה טוב

שלא יהיה מה שהיה כאן אתמול

להקדים תרופה למכה כמו שנאמר
oDrori
איך זה שסופסוף מגיע ליליה שאי נרדם לפני 3 ואתם פתאום מוצאים לכם חיי לילה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אל דאג עודד, המחלות שיש לך ברפת גם ככה הרבה יותר גרועות


ואם כבר מדברים על רפת...
הידעת שהפרות שם יכולות לצאת....?
יענו חופשי יכולות ללכת לעשות קניות בקוסמוס שם...
ובכלל באסה שלא תהיה יותר רפת בגעש... איפה עוד עודד יכול לקבל חלב וסיפוק מיני בחינם?!
Shahar
חחחח אלב תכלס קיבוץ זה גם ליגה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח אלב תכלס קיבוץ זה גם ליגה..


למה?
כי יש שם ארבעה ילדים חוץ ממך?
או שהריח המשכר של החרא של הפרות והרפת עושה לך את זה??
oDrori
הכל מקנאה.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
הכל מקנאה.


נכון...
אז מתי אנחנו באים שוב?
חוץ מזה... לאף אחד אין תגובה על האיניגו מונטויה?!
איך אתם לא מכירים!?

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נכון...
אז מתי אנחנו באים שוב?
חוץ מזה... לאף אחד אין תגובה על האיניגו מונטויה?!
איך אתם לא מכירים!?


כי לא אומרים את זה ככה יא טמבל
זה מהסרט
הנסיכה הקסומה

ואומרים את זה ככה :

איי אם איגו מונטויה
!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כי לא אומרים את זה ככה יא טמבל
זה מהסרט
הנסיכה הקסומה

ואומרים את זה ככה :

איי אם איגו מונטויה
!


יא מעקף
ראיתי את הסרט ים פעמים!!!
i'm indigo montoya
וגם אם לא אומרים את זה ככה... הפואנטה הועברה!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement