return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מישהו כתב את זה באתר הרשמי של TIESTO שווה לקרוא (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
שוב רועי טעה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
שוב רועי טעה


פה אני לא טעיתי וזה בדוק
וחן אל צבן תי היום!!
אני אחרי יום ארוך...
DjChook
אז בגלל זה אתה גוסס... :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אז בגלל זה אתה גוסס... :)


לא...
אבל בגלל זה אתה עומד למות
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא מעקף
ראיתי את הסרט ים פעמים!!!
i'm indigo montoya
וגם אם לא אומרים את זה ככה... הפואנטה הועברה!!


אחי אל תתוכח איתי !!!
זה סרט של התקופה שלי גבר!!!

זה לא
INDIGO !!!
מה הפכת אותו ???!?
אחי אתה הורס נוסטלגיה !

I AM IGO MONTOYA !!!
ככה !
לא
I'M
ולא
INDIGO !



CASE CLOSED !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אל תתוכח איתי !!!
זה סרט של התקופה שלי גבר!!!

זה לא
INDIGO !!!
מה הפכת אותו ???!?
אחי אתה הורס נוסטלגיה !

I AM IGO MONTOYA !!!
ככה !
לא
I'M
ולא
INDIGO !



CASE CLOSED !


טמבל אתה
זה לא איגו... זה איניגו
ככה מבטאים את זה
אבל כותבים עם די
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טמבל אתה
זה לא איגו... זה איניגו
ככה מבטאים את זה
אבל כותבים עם די

מתערב איתך על מה שאתה רוצה
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חוץ מזה... לאף אחד אין תגובה על האיניגו מונטויה?!
איך אתם לא מכירים!?


אוי אני חולה על הסרט הזהההההה !!!!!!!!
"סבא למה הם מתנשקים תעביר עמוד"
והוא אומר אני אינדיגו מונטויה...
אם אנלא טועה
ראינו את זה לפני איזה 3 חודשים היה לנו הקרנה לכל השכבה חח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
והוא אומר אני אינדיגו מונטויה...
אם אנלא טועה


בדיוק!!!
אבל הדי איז סיילנט...
קיצר... עוד אחד שאומר ככה... מורן אני סגור על זה שזה איניגו מונטויה ולא איגו
בחיים לא איגו
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בדיוק!!!
אבל הדי איז סיילנט...
קיצר... עוד אחד שאומר ככה... מורן אני סגור על זה שזה איניגו מונטויה ולא איגו
בחיים לא איגו


כןכן רועי צודק..

luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
כןכן רועי צודק..


אז ואללה אני צריך לראות ולבדוק
אני כמעט סגור איגו מונטויה

לא ראיתי את זה מזמן אבל אז
יש מצב לטעות ...

אנערף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אז ואללה אני צריך לראות ולבדוק
אני כמעט סגור איגו מונטויה

לא ראיתי את זה מזמן אבל אז
יש מצב לטעות ...

אנערף


חן... בוא עכשיו דבר בגובה העיניים על זה שטעיתי :D
או שאתה רוצה שאני יעמיד את המיקרופון בשבילך שלא תצטרך להתכופף :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement