|
אזהרה - הכניסה מתחת לגיל 18 לטרד הבא אסורה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
בת 16 ?
ואללה כוסית אחושרמוטה ...
בכל מקרה - המורדים באים לארץ בפורים ...
מישהוא בא איתי לשדה תעופה ? יש לי כרטיסים בחינם
:)
אני מתכוון להתחיל עם מייה
למדית קצת ספרדית אפילו
WOOOPY ! |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בכל מקרה - המורדים באים לארץ בפורים ...
מישהוא בא איתי לשדה תעופה ? יש לי כרטיסים בחינם
:)
אני מתכוון להתחיל עם מייה
למדית קצת ספרדית אפילו
|
Mordim? Mi magia laarez? MORDIM!?
Behol mikre: im tiztareh ezra im ha sfraradit, ten zilzul ;) Yo halbo espanol perfectamente! :cool: |
|
|
| DjChook |
חחח טוב שהוא לא דובר כל השפות
בכל מקרה, חשבתי שאתה מאוהב במאריצה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, חשבתי שאתה מאוהב במאריצה ? |
עד שהוא גילה שבמציאות היא בת 19 עוד מעט...
ומיה בת 17 עוד מעט...
the younger the better...
ומורן אני יבוא איתך...
יהיו שם ים כוסיות :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Mordim? Mi magia laarez? MORDIM!?
Behol mikre: im tiztareh ezra im ha sfraradit, ten zilzul ;) Yo halbo espanol perfectamente! :cool: |
המורדים - זאת סדרה כזאת של יודניקיות שמזדיינות !
נראה לי קוראים לזה בשם אחר שאני לא זוכר עכשיו
אתה בטוח מכיר ...
בכל אופן חן - אתה יודע איזה קלאסי זה לבוא עם מייה לדיסקוטק !
אני הולך להתחיל עם מייה ... :) |
|
|
| DjChook |
רק עם היא באה עם חצאית קצרה
ומה אתם סתומים ?!
למה נראה לכם שזה הגיע לאירופה ?
זה רק אנחנו הישראלים המוזרים שנדלקנו בטירוף על כל הטלנובלות...
(Rebelde Way)
זה נקרא בכל מקרה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה נראה לכם שזה הגיע לאירופה ?
זה רק אנחנו הישראלים המוזרים שנדלקנו בטירוף על כל הטלנובלות...
|
אחי זה לא נכון לפי מה שקראתי זאת סדרה שמצליחה בכל העולם ...
ורואי קבענו !
לפי מה שאני יודע מייה בת 16 אגב ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורואי קבענו !
|
זה רועי.. :)
אתה תביא את מיה אני יביא אחת שם שחולה על הסדרה
אותו חרא :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה רועי.. :)
אתה תביא את מיה אני יביא אחת שם שחולה על הסדרה
אותו חרא :D |
סעמ'ק טעות בכתיבה מהירה
סורי :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי זה לא נכון לפי מה שקראתי זאת סדרה שמצליחה בכל העולם ...
|
אני בטוח שלא ברמות שהשטויות האלה בישראל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שלא ברמות שהשטויות האלה בישראל |
אני צריך בהזדמנות לשבת ולראות את זה... לפחות פעם אחת |
|
|
|
|