| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
"לאבטח"
האאא
מעניין איך היא "תשלם" לך |
לכלכת... על דברים כאלה אנלא לוקח טובות :)
אם עזרתי בתמיכה הטכנית לאנשים שלא הייתי חייב לעזור לאבטח אז גם לה אין לי בעיה לעזור.....
אפרופו אבטחה, יש באג באקספי שאפשר לגרום לך לעשות ריסט למחשב... יותר נכון אין לך ברירה אחרת...
(אבל פיירוול לרוב חוסם את זה....) |
|
|