|
אפילו עוד קצת פוליטיקה ... טוב נו הבחירות מתקרבות מה אתם רוצים ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Hey Lucky, heres advice from some1 who just had his first elections: Do not listen to anyone, do not read anything but vote for the party which stands for YOU and for you ONLY.
Before our elections, (sure they arent asss fundamental and world-changing as yours but still important) I would also look at the polls and listen to the heads of the parties which eventually led me to vote for a party I couldnt identify with, just in order to prevent something else (tactical vote). As it turn out today: 1. the polls were utterly wrong 2.every lied 3. at the end of the day theres one thing to keep in mind: every1 wants power, theres no such thing as morale in politics.
So forget all the radio shows, newspapers and tv-discussions and throw in the paper with the party you considered voting for in the first place. :p |
צודק מאה אחוז לגבי הראיש-מפלגות וכל זה...
אני חושב שאתה צודק אבל בכל זאת לאחרים שמצביעים
למשל אני בטוח יקשיב כי כמו שאני חושב שאני יכול ללמד
אחרים דברים אני בטוח יכול ללמוד מהם דברים על
מפלגות שאני פחות מכיר או על הדעות של אחרים
שיכולים לשכנע אותי בדיוק כמו שאני יכול לשכנע אחרים
בדיעה שלי ...
בכל אופן זה נכון הקטע עם ההצבעה הטקטית
יש כמה דברים אבל כמו למשל אני רציתי
להצביע "ישראל אחרת" מפלגה חדשה שבאמת
אני מאמין במצע שלה ובתכנים של מה שהיא אומרת
אבל אין לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה אז מבחינה
טקטית אני לא יצביע לה כדי שלא יתבזבז לי הקול
מבין מה אני אומר ?
יש מצבים נראה לי שזה נכון לעשות את זה ... |
|
|
| DjChook |
מורן ראסמי גם אני מאמין בנינג'ות של ישראל אחרת
אבל הם פתטיים כאלה
נשב שתי קדנציות
נבוא לעבוד ולא לעבודה
הם צעירים מדי, צריכים להמשיך לפתוח חברות סטארט אפ וכאלה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן ראסמי גם אני מאמין בנינג'ות של ישראל אחרת
אבל הם פתטיים כאלה
נשב שתי קדנציות
נבוא לעבוד ולא לעבודה
הם צעירים מדי, צריכים להמשיך לפתוח חברות סטארט אפ וכאלה |
חחחחחח....
:)
בכל אופן אני מקווה שהם ייקחו 2 מנדטים למרות שאני
יודע שזה לא הגיוני
ממש חבל ...
נקווה שימשיכו - הם אנשים נורא צעירים שזה טוב
והם גם יענו מוכשרים בטרוף - כל אחד מהם כבר עשה
המון בחיים שלו
אחד היה ראש תנועת ומקים של "התעוררות" שאז הייתה על הגיוס
אחד אחר הקים את מפלגת "תותים" שם בהוד השרון שהצליחה
שם בטרוף והגיעה למועצה המקומית ...
קיצר כל אחד שם כבר הוכיח את עצמו ...
נקווה שהם יהיו גם בחירות הבאות
ולפי איך שזה נראה עכשיו לא ייקח הרבה זמן עד שיהיו
עוד בחירות ... |
|
|
| Flotser |
נכון, !!
גם אני מזה מסכים עם הרעיונות של ישראל אחרת,
אבל באמת אין סיכוי שיבחרו,
, אז די באסה בשבילהם שהקדימו את הבחירות. כי הם התחילו עם הפירסומים שלהם עוד לפני פירוק הממשלה, בטח תיכננו להגיע ליותר אחזוים בעם . |
|
|
| Trance man |
אנשים מה אתם אומרים? עלה ירוק יעברו את אחוז החסימה?
האמת היא אני חושב להצביע להם..אני יודע שהם תכלס לא יכולים כל כך להשפיע..אבל אני רוצה "לזעזע" את הדתיים וכל השמרנים בכנסת..:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
אנשים מה אתם אומרים? עלה ירוק יעברו את אחוז החסימה?
האמת היא אני חושב להצביע להם..אני יודע שהם תכלס לא יכולים כל כך להשפיע..אבל אני רוצה "לזעזע" את הדתיים וכל השמרנים בכנסת..:D |
גם אני חשבתי על זה
אני מקווה שיעברו את אחוז החסימה וכמו שאמרת
בעיקר כדי לזעזע קצת את השמרנות של המערכת
ולקדם אותה יותר לצעירים ...
אני גם אוהב עלים ירוקים
לדעתי סבבה
:) |
|
|
| nesher |
חילוק דעות שלי ראשון עם מורן
אבל לא משנה
בנוגע לסמים , ניסיתי , אבל אסור יותר מדי
זה דופק תמוח חזק
וחוץ מזה
אסור שזה יהיה לגלי, לא ייצא לנו כלום מזה, רק מדינת מסוממים
כולם מדברים על הולנד, שזה בסדר והכל נחמד
מישהו פה יודע שהולנד היא יצואנית הסמים הקשים הכי גדולה באירופה?
מרכז סמים עולמי?
אף-אחד אה, תדעו עכשיו
למשטרה יש בעיה ענקית שם עם סמים קשים, וזה הכל כתוצאה מהלגליזציה של הסמים הקלים שם
ועוד נתון מדהים על הולנד
בממוצע מתחילים לעשן שם סיגריות מגיל 12 , סמים קלים מגיל 15, ו20 אחוז או משהו כזה שמעשנים סמים קלים עוברים לסמים קשים בגיל 17-18
סבבה אה?
מדינה נאורה |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by nesher
אסור שזה יהיה לגלי, לא ייצא לנו כלום מזה, רק מדינת מסוממים
כולם מדברים על הולנד, שזה בסדר והכל נחמד
מישהו פה יודע שהולנד היא יצואנית הסמים הקשים הכי גדולה באירופה?
מרכז סמים עולמי?
אף-אחד אה, תדעו עכשיו
למשטרה יש בעיה ענקית שם עם סמים קשים, וזה הכל כתוצאה מהלגליזציה של הסמים הקלים שם
ועוד נתון מדהים על הולנד
בממוצע מתחילים לעשן שם סיגריות מגיל 12 , סמים קלים מגיל 15, ו20 אחוז או משהו כזה שמעשנים סמים קלים עוברים לסמים קשים בגיל 17-18
סבבה א
מדינה נאורה |
שמע אחי אני לא אומר שנהפוך ישר להיות הולנד, זה גם בלתי אפשרי עם כל הדתיים והאנשים המפגרים שישר שוללים את הסמים בגלל דעות קדומות..
אני אומר שלא יזיק אם נהיה כמו למשל אנגליה, שם אם שותר תופס אותך עם ג'וינט מקסימום לוקחים אותך ליום הסברה או משהו כזה..כאן אם שותר תופס אותך אתה נלקח לחקירה ופותחים לך תיק..! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Trance man
שמע אחי אני לא אומר שנהפוך ישר להיות הולנד, זה גם בלתי אפשרי עם כל הדתיים והאנשים המפגרים שישר שוללים את הסמים בגלל דעות קדומות..
אני אומר שלא יזיק עם נהיה כמו למשל אנגליה, שם אם שותר תופס אותך עם ג'וינט מקסימום לוקחים אותך ליום הסברה או משהו כזה..כאן אם שותר תופס אותך אתה נלקח לחקירה ופותחים לך תיק ובאלגנים..! |
אתה על השפעת סמים עכשיו?
מזה שותר?
תגיד לי אתה בסדר? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Trance man
כן... |
חחחחח
תשנה את ה
Custome Title ל
Grass Addict!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Trance man
שמע אחי אני לא אומר שנהפוך ישר להיות הולנד, זה גם בלתי אפשרי עם כל הדתיים והאנשים המפגרים שישר שוללים את הסמים בגלל דעות קדומות..
אני אומר שלא יזיק אם נהיה כמו למשל אנגליה, שם אם שותר תופס אותך עם ג'וינט מקסימום לוקחים אותך ליום הסברה או משהו כזה..כאן אם שותר תופס אותך אתה נלקח לחקירה ופותחים לך תיק..! |
agree !
ורותם עם כל הכבוד למה שאתה אומר
זה לא ממש נכון לגבי היום
באמת פעם היו המון בעיות שם ואחרי שהמשטרה שם השתלטה על המצב והחליטו
שהכל יהיו בפיקוח המצב שם בסדר גמור . |
|
|
|
|