|
אפילו עוד קצת פוליטיקה ... טוב נו הבחירות מתקרבות מה אתם רוצים ... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי קודם כל מצאנו מישהו יותר מסטול ממני
בקשר לסמים, אני גם רוצה שעלה ירוק יעברו את אחוז החסימה
לא בגלל שאני חושב שסמים צריכים להיות חוקיים, אני פשוט חושב שאנשים מבוגרים, שכבר החליטו מה הם רוצים בחיים, יכולים לעשות מה שהם פאקינג רוצים
ולדעתי, כמו אלכוהול, להגביל את זה, אפילו לגיל של 21-24, כי רק בגילאים האלה אתה באמת יודע מה אתה רוצה מעצמך ומכיר את הגוף שלך כמו שצריך
אני לא נגד סמים
אני נגד סמים בגיל הזה
ורותם יא מעפן, היום כל ילד בכיתה ו כבר מעשן על מה אתה מדבר ?!
הסתכלת על הנוער שגדל ביסודים עכשיו ? פשוט בושה |
|
|
| DjChook |
לא הבנת נכון
דיברתי על הגבלת הסמים לגיל 21-24
הקטע הוא שאלכוהול ההאנג אובר ב 99 אחוז מהמקרים מספיק לעבור עד שאתה חוזר לצבא
עם סמים אתה יכול לשקוע .... ואז מתחילות הבעיות |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנת נכון
דיברתי על הגבלת הסמים לגיל 21-24
הקטע הוא שאלכוהול ההאנג אובר ב 99 אחוז מהמקרים מספיק לעבור עד שאתה חוזר לצבא
עם סמים אתה יכול לשקוע .... ואז מתחילות הבעיות |
כן הבנתי..בדיוק מחקתי את הפוסט כשהגבת..
אני באמת מסטול..
:p |
|
|
| nesher |
חן , שים לב טוב למילים
אצלנו יש קצת ילדים שמתחילים לעשן בכיתה ו
אצלהם זה ממוצע, מה שאומר שרוב הילדים מתחילים בגילאים כאלה
אצלנו הממצוע אולי כיתה ט , י ככה |
|
|
| DjChook |
ולמה זה אתה חושב ?
כי אמסטרדם מדינה שהניקוטין בה, א. הרבה יותר זול
ב. הרבה יותר חופשי
ובכל מקרה, אתה נראה לי מביא נתונים מאמסטרדם, אתה שוכח שיש הרבה איזורים בהולנד שהם לא יותר מתחנות רוח וילדות בלונדיניות בתולות כאלה
שגם ככה לא ניסו אף פעם סיגריה
(הנתון המובע פה הוא על בסיס חן ולא על בסיס מדעי אחר) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא הבנת נכון
דיברתי על הגבלת הסמים לגיל 21-24
הקטע הוא שאלכוהול ההאנג אובר ב 99 אחוז מהמקרים מספיק לעבור עד שאתה חוזר לצבא
עם סמים אתה יכול לשקוע .... ואז מתחילות הבעיות |
זה לא נכון
מנסיון עם מריחואנה אתה לא שוקע ולא נעליים ...
שיש לך האנג-אובר רציני זה יותר גרוע ...
ורותם יא קשקשן איזה שטויות שם הממוצע זה כיתה ו' ??? מה זה
הבולשיט הזה ... תראה לי את הנתון הזה אני רוצה לראות ...
זה נראה לי גם היה על בסיס רותם ולא על בסיס מדעי כי זה שטויות |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן אני יודע שאמרתי שבעצם זה קול מבוזבז
אבל במילא לא יהיה סיכוי למצנע
אז כדאי שינוי....ויאללה לך תדע אולי בסוף תהיה ממשלת אחדות |
|
|
| DjChook |
תשמע מורן אתה חייב להסכים איתי שמריחואנה בצבא זה אסון
YUUUUUUUUUUUUU
תגידו לי כבר השתחרר הטראק של
הדוי שמוי גוי בוי בוי
אנחנו אוהבים אותך
(הטראנס של שס)
אני חייב אותו , שיר גדול |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ולמה זה אתה חושב ?
כי אמסטרדם מדינה שהניקוטין בה, א. הרבה יותר זול
ב. הרבה יותר חופשי
|
ואתה עוד אומר שטראנס מן יותר מסטול ממך
ממתי אמסטרדם הפכה להיות מדינה?? :stongue:
ועזבו אותך סמים... זה לא יתן כלום אם זה יהיה לגאלי
יענו בני נוער כבר לא יראו בזה התרגשות וסביר להניח שלא ינסו
כי אם זה חוקי אז מה זה שווה... איפה הסכנה פה והאדרנלין |
|
|
| oDrori |
| אבל נכניס בוחטות כמו בני זונות |
|
|
| luckystrike |
איזה קטע היה ראיון של שלי יחמוביץ עם טומי לפיד
הוא שיחק אותה בענק פשוט מלך הבן-אדם ...
שני דברים שהוא אמר שהצחיקו אותי -
דבר ראשון היא שאלה אותו מה הוא אומר על ההכרזה של מצנע
שהוא לא יילך לאחדות אז טומי ענה במשפט חכם
שמתם לב שמצנע לא אומר
"אם אני ייבחר אני לא ייקח איתי את שרון לאחדות"
הוא יודע מודה מראש בהפסד ואומר
"אני לא יילך לאחדות שהליכוד ייבחר ביחד עם שרון"
איך מצנע מטומטם מספיק כדי להודות מראש שהוא יפסיד ?
והדבר השני באמת קרע אותי
היא שאלה אותו מה הוא חושב לגבי מה שיוסי שרד תקף
אותו ואמר עליו אז טומי ענה לה :
"אני לא מתייחס לכל מה שראש של מפלגה קטנה אומר"
חחחחחחחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
והדבר השני באמת קרע אותי
היא שאלה אותו מה הוא חושב לגבי מה שיוסי שרד תקף
אותו ואמר עליו אז טומי ענה לה :
"אני לא מתייחס לכל מה שראש של מפלגה קטנה אומר"
חחחחחחחחח |
חחחחחחחח
חבל שלא ראיתי את זה :) |
|
|
|
|