|
מישהו היה פה ביום סיירות?
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בונא יא מוזר !!!!
מה זה משנה עכשיו יש לך עוד שנה עד שתגיע לזה
בכל מקרה, עושים בראור
ועוד טיזוזים
וזהו בעיקרון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא יא מוזר !!!!
מה זה משנה עכשיו יש לך עוד שנה עד שתגיע לזה
בכל מקרה, עושים בראור
ועוד טיזוזים
וזהו בעיקרון |
הסבר יותר מפורט אחי?:)
זה חשוב |
|
|
| Hell_Copter |
ראסמי מה אתה שואל עכשיו?!
קיצר סתם מתעללים בך כזה מבחינת סיבולת
לא צריך כושר מי יודע מה ... רק כוח סיבולת...
חבר שלי קיבל שייטת
ועוד אחד קיבל מטכ"ל
והיום אחד שעשה קיבל חובלים...
ויש עוד |
|
|
| DjChook |
4 חברים שלי הלכו
1 מטכל
3 חובלים
שחר יא מוזר, בראור ועוד ריצות כאלה
ריצה ארוכה עם שקים
יעני עד שאתה לא יכול יותר וכזה |
|
|
| Shahar |
נחמד..
אח שלי אמר שאם הוא יגיד לי אז אני אפסיק להתאמן בחלק מהדברים כי אני אחשוב שזה מיותר והוא לא רוצה שזה יקרה
:\
תודה חבר'ה :)
Edit:
שכחתי להגיד למה שאני שואל..
אממ
סתם בזמן האחרון נראה לי שאני מגזים עם האימונים ואני מעמיס על עצמי אז אני רוצה להפחית קצת כי אני בדרך לשבר מאמץ |
|
|
| Hell_Copter |
בדוק שאתה חולה אחי!!!
תפסיק עם האימונים האלה!!
הזה שקיבל גיבוש למטכ"ל מעשן סיגריות כמו קטר!!!
הזה שקיבל לשייטת לא רץ בחיים שלו כמקצוען והיה תותח... הוא בכושר רגיל כמו סתם ילד שלא עושה כלום
והזה שקיבל חובלים סתם הומו
מה אתה מתרגש מזה?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בדוק שאתה חולה אחי!!!
תפסיק עם האימונים האלה!!
הזה שקיבל גיבוש למטכ"ל מעשן סיגריות כמו קטר!!!
הזה שקיבל לשייטת לא רץ בחיים שלו כמקצוען והיה תותח... הוא בכושר רגיל כמו סתם ילד שלא עושה כלום
והזה שקיבל חובלים סתם הומו
מה אתה מתרגש מזה?? |
ואח שלי שהתקבל לשייטת התאמן מ ט והיום לא ראיתי מישהו שמדבר אליו..
אז? הוא הפסיד? לא חושב
ואני יודע שאני מגזים קצת באימונים.. בגלל זה שאלתי מה עושים שם |
|
|
| DjChook |
תשמע רועי
ברור שכושר גופני עוזר
אבל הרוב בראש, אם אתה בא לשם במטרה , אתה תשיג אותה
מספיק שתתאמן קצת רק ביב
עכשיו תשקיע בלימודים / זיונים / טראקים
וכאלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואח שלי שהתקבל לשייטת התאמן מ ט והיום לא ראיתי מישהו שמדבר אליו..
אז? הוא הפסיד? לא חושב
ואני יודע שאני מגזים קצת באימונים.. בגלל זה שאלתי מה עושים שם |
אז אתה מעדיף להיות מהאלה שמשקיעים את התחת שלהם ומוציאים אותם תוצאות כמו האלה שזורקים זין ולא עושים כלום?
בי מיי גסט
תתאמן שנה הבאה
לא השנה |
|
|
| DjChook |
שחר יא מסטול
ביום סיירות שאתה מקבל מטכל זה רק אומר שיש לך את הזכות לנסות להגיע ליחידה
אז אתה עובר גיבוש חושילינג קשה שמנפים שם בערך חצי
לזה מתאמנים אבל גם לזה אפשר להתאמן רק בזמן קצר
וזהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ביום סיירות שאתה מקבל מטכל זה רק אומר שיש לך את הזכות לנסות להגיע ליחידה
אז אתה עובר גיבוש חושילינג קשה שמנפים שם בערך חצי
|
סטלן...
מנפים שם כמעט את כולם
רק מעט מאוד אנשים מתקבלים |
|
|
|
|