return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מישהו היה פה ביום סיירות?
View this Thread in Original format
Shahar
מה בערך הולך שם?
DjChook
בונא יא מוזר !!!!
מה זה משנה עכשיו יש לך עוד שנה עד שתגיע לזה

בכל מקרה, עושים בראור
ועוד טיזוזים

וזהו בעיקרון
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בונא יא מוזר !!!!
מה זה משנה עכשיו יש לך עוד שנה עד שתגיע לזה

בכל מקרה, עושים בראור
ועוד טיזוזים

וזהו בעיקרון


הסבר יותר מפורט אחי?:)
זה חשוב
Hell_Copter
ראסמי מה אתה שואל עכשיו?!
קיצר סתם מתעללים בך כזה מבחינת סיבולת
לא צריך כושר מי יודע מה ... רק כוח סיבולת...

חבר שלי קיבל שייטת
ועוד אחד קיבל מטכ"ל
והיום אחד שעשה קיבל חובלים...
ויש עוד
DjChook
4 חברים שלי הלכו

1 מטכל
3 חובלים

שחר יא מוזר, בראור ועוד ריצות כאלה
ריצה ארוכה עם שקים
יעני עד שאתה לא יכול יותר וכזה
Shahar
נחמד..
אח שלי אמר שאם הוא יגיד לי אז אני אפסיק להתאמן בחלק מהדברים כי אני אחשוב שזה מיותר והוא לא רוצה שזה יקרה
:\
תודה חבר'ה :)

Edit:
שכחתי להגיד למה שאני שואל..
אממ
סתם בזמן האחרון נראה לי שאני מגזים עם האימונים ואני מעמיס על עצמי אז אני רוצה להפחית קצת כי אני בדרך לשבר מאמץ
Hell_Copter
בדוק שאתה חולה אחי!!!
תפסיק עם האימונים האלה!!
הזה שקיבל גיבוש למטכ"ל מעשן סיגריות כמו קטר!!!
הזה שקיבל לשייטת לא רץ בחיים שלו כמקצוען והיה תותח... הוא בכושר רגיל כמו סתם ילד שלא עושה כלום
והזה שקיבל חובלים סתם הומו
מה אתה מתרגש מזה??
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בדוק שאתה חולה אחי!!!
תפסיק עם האימונים האלה!!
הזה שקיבל גיבוש למטכ"ל מעשן סיגריות כמו קטר!!!
הזה שקיבל לשייטת לא רץ בחיים שלו כמקצוען והיה תותח... הוא בכושר רגיל כמו סתם ילד שלא עושה כלום
והזה שקיבל חובלים סתם הומו
מה אתה מתרגש מזה??


ואח שלי שהתקבל לשייטת התאמן מ ט והיום לא ראיתי מישהו שמדבר אליו..
אז? הוא הפסיד? לא חושב

ואני יודע שאני מגזים קצת באימונים.. בגלל זה שאלתי מה עושים שם
DjChook
תשמע רועי
ברור שכושר גופני עוזר

אבל הרוב בראש, אם אתה בא לשם במטרה , אתה תשיג אותה
מספיק שתתאמן קצת רק ביב

עכשיו תשקיע בלימודים / זיונים / טראקים
וכאלה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ואח שלי שהתקבל לשייטת התאמן מ ט והיום לא ראיתי מישהו שמדבר אליו..
אז? הוא הפסיד? לא חושב

ואני יודע שאני מגזים קצת באימונים.. בגלל זה שאלתי מה עושים שם


אז אתה מעדיף להיות מהאלה שמשקיעים את התחת שלהם ומוציאים אותם תוצאות כמו האלה שזורקים זין ולא עושים כלום?
בי מיי גסט
תתאמן שנה הבאה
לא השנה

DjChook
שחר יא מסטול

ביום סיירות שאתה מקבל מטכל זה רק אומר שיש לך את הזכות לנסות להגיע ליחידה

אז אתה עובר גיבוש חושילינג קשה שמנפים שם בערך חצי

לזה מתאמנים אבל גם לזה אפשר להתאמן רק בזמן קצר

וזהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ביום סיירות שאתה מקבל מטכל זה רק אומר שיש לך את הזכות לנסות להגיע ליחידה

אז אתה עובר גיבוש חושילינג קשה שמנפים שם בערך חצי


סטלן...
מנפים שם כמעט את כולם
רק מעט מאוד אנשים מתקבלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement