|
כמה ויינילים יש לכם? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה זה משנה לך
אתה לא מפסיד ביהס :) |
בואנה יא חנן
מפסיד לי בית ספר ועוד בוכה על זה?!?! |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?
דיברתי על זה שערן לא, כי הוא בקושי לומד
יא שבלול מוזר
וחוץ מיזה, חודש לא להיות בביהס, פלוס לפספס בגרות
זה לא קשור לחנון לא חנון, זה באסה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?
דיברתי על זה שערן לא, כי הוא בקושי לומד
יא שבלול מוזר
וחוץ מיזה, חודש לא להיות בביהס, פלוס לפספס בגרות
זה לא קשור לחנון לא חנון, זה באסה |
אם היה לי אישור על זה זה היה יושב לי על הזין!!
ומה הקטע שלך עם ה
יא שבלול מוזר?!?!
מה אתה רוצה ממני שאתה קורא לי שבלול?! |
|
|
| DjChook |
| עזוב, בן אדם חולה, מה אתה מטריד |
|
|
| DJ F0cus |
איזה מיליונר, כל המשכורת הולכת על תקליטים
יש קלאסיקות, ועוד איך
במרכז התקליט אין לו מושג מה זה קלאסיקה ששווה 100 דולר ומה זה זבל שלא שווה כלום
כל מה שלא "חדש" או מסחרי - נמכר ב25 שקל
למשל לפני כמה זמן קניתי ממנו את
Factor 9 - Release Me
ומכרתי אח"כ ב70 דולר
:toocool:
ויש לי עוד המון קלאסיקות
שלא אכפת לי להפטר מהן תמורת כסף
;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
איזה מיליונר, כל המשכורת הולכת על תקליטים
יש קלאסיקות, ועוד איך
במרכז התקליט אין לו מושג מה זה קלאסיקה ששווה 100 דולר ומה זה זבל שלא שווה כלום
כל מה שלא "חדש" או מסחרי - נמכר ב25 שקל
למשל לפני כמה זמן קניתי ממנו את
Factor 9 - Release Me
ומכרתי אח"כ ב70 דולר
:toocool:
ויש לי עוד המון קלאסיקות
שלא אכפת לי להפטר מהן תמורת כסף
;) |
איפה זה מרכז התקליט ?
ובכמה אתה מוכר ? |
|
|
| oDrori |
מרכז התקליט זה חנות בחיפה.
וואלה שכחתי לבקש : אלכס, ערן, נועם, עשוו לי טובה גדולה ותודיעו לי באייסיקיו כל פעם שיש משהו מעניין במרכז התקליט במטוטוטוטא ממכם
!!!!!!
לי יש 95 בערך... מי שמעוניין ברשימה... מורן... מורן... מורן... שיפגוש אותי באייסיקיו, יש לי את זה מקוטלג. |
|
|
| Sniper |
| פאקקק ימנאיקים גם אני רוצה!!! |
|
|
| DJ F0cus |
| quote: | Originally posted by oDrori
מרכז התקליט זה חנות בחיפה.
וואלה שכחתי לבקש : אלכס, ערן, נועם, עשוו לי טובה גדולה ותודיעו לי באייסיקיו כל פעם שיש משהו מעניין במרכז התקליט במטוטוטוטא ממכם
!!!!!!
לי יש 95 בערך... מי שמעוניין ברשימה... מורן... מורן... מורן... שיפגוש אותי באייסיקיו, יש לי את זה מקוטלג. |
תלוי מה אתה רוצה
בד"כ עד שמגיע משלוח של דיפ או של קלאב טראנס, הכל הולך תוך כמה שעות, פשוט חוטפים אצלו הכל.. והמבחר ממש גרוע
אני לא מבין כ"כ טוב בדיפ, לפחות בקלאב טראנס - אל תחשוב שהמבחר בכלל מתקרב למה שיש בפאנקי פיש.. והמחיר 55 שקל
אם אתה רוצה לחרוש על כל התקליטים הישנים ואולי למצוא קלאסיקות שאני לא מכיר או פספסתי, אז יאללה, תבוא.. אף אחד גם ככה לא נוגע בהם |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
תלוי מה אתה רוצה
בד"כ עד שמגיע משלוח של דיפ או של קלאב טראנס, הכל הולך תוך כמה שעות, פשוט חוטפים אצלו הכל.. והמבחר ממש גרוע
אני לא מבין כ"כ טוב בדיפ, לפחות בקלאב טראנס - אל תחשוב שהמבחר בכלל מתקרב למה שיש בפאנקי פיש.. והמחיר 55 שקל
אם אתה רוצה לחרוש על כל התקליטים הישנים ואולי למצוא קלאסיקות שאני לא מכיר או פספסתי, אז יאללה, תבוא.. אף אחד גם ככה לא נוגע בהם |
בעזרת השמות נגיע לחיפה. בעקרון תודיע לי אם יוצא לך לראות משהו בקלאב שמצא חן בעיניך... בקלאסיקות באמת אני צריך לבוא לחרוש. |
|
|
| fishfish |
השאלה מופנית לאלו מביניכם שמזמינים וינלים מהאינטרנט:
כמה את משלמים על מיסים ומשלוח בממוצע, אם בכלל (הכוונה למיסים...)
שאלה נוספת:
לחברה מחיפה, איך החנות מרכז התקליט, שווה משהו? חומר חדש, אפשר להזמין?
מחירים?
זה יחסוך לי את הנסיעות לת"א...
בתודה שי.
נ.ב: בהצלחה לכל מי שניגש לבגרות חורף מתמטיקה עם הציון שהוא יקבל... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by fishfish
השאלה מופנית לאלו מביניכם שמזמינים וינלים מהאינטרנט:
כמה את משלמים על מיסים ומשלוח בממוצע, אם בכלל (הכוונה למיסים...)
|
משלוח רגיל תלוי בכמות שאתה מזמין (כמה שיותר, פחות משלוח לתקליט) . בעקרון אתה הולך לחטוף בערך 8 - 12 ש"ח לתקליט בנוסף למחיר שלו. מכס למרבה השמחה אין עדיין על תקליטים. |
|
|
|
|