|
כמה ויינילים יש לכם?
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
החלטתי לספור ונדהמתי לגלות שיש לי 235 תקליטים על המדף!
וזה עוד אחרי כל המכירות!! מעניין כמה מיליונים בזבזתי על זה כבר..
:p
מה שמעניין זה כשאני מרכיב סט, הם אף פעם לא מספיקים!!
ולאלה עם הויינילים - כמה לכם יש? תגידו שאני לא הפראייר היחיד פה
:D |
|
|
| DjChook |
פאקקקקקקקקקקקק
זה המון נראה לי ! |
|
|
| Hell_Copter |
פיייי אחי לא חסר לך כסף אה?
אשכרה למוש ולחן יש מתחרה חדש
קיבינימאט נראה לי יש לך יותר מגיטלמן :D |
|
|
| eran |
| אין לי כוח לספור, אבל אני מניח שזה בין 100 ל150.... :) |
|
|
| DjChook |
ערןןן
ידעתי שנזכה פה לפוסט ממך :) |
|
|
| itamarsan |
פייייי כמות אדירה אחייי
לדעתי משכנתה את הבית לפני שקנית את כול זההה |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by DjChook
ערןןן
ידעתי שנזכה פה לפוסט ממך :) |
איך אפשר שלא :D
מה קורה מה נשמע מה המצב |
|
|
| DjChook |
ואלה הכל טוב אחי.
חולה :(
ואיתך ? |
|
|
| eran |
ת'אמת גם קצת חולה..
כאב גרון.. נזלת..
מי צריך את זה :wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
מה זה משנה לך
אתה לא מפסיד ביהס :) |
|
|
| eran |
נו בדיוק :crazy:
מילא זה היה יוצא על יום לימודים, אבל היום גם ככה אין בי"ס אז למה זה טוב :tongue3 |
|
|
| luckystrike |
אחים שלי תכתבו איזה ...
בעצם זה הרבה עבודה . אבל מענין אותי לדעת אם יש
שם קלאסיקות מענינינות ...
עודד מה איתך ? |
|
|
|
|