|
מחר בגרות במתמטיקה!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא שאני בוכה אבל יכל להיות יותר טוב ...
הרחבתי רק מקצוע אחד כימייה וגם בו לא הצלחתי כל כך
יש לי סופי בכימייה נראה לי 85
ואפילו עם המטמתיקה לא נראה לי זה יספיק למשהוא ... |
על הפנים 85 בכימיה...
קיבלתי מבחן אחרון 83 ואנייעשה עליו מועד ב... ילמד אליו הפעם...
אני ינסה גם להשיג פטור מכימיה... יענו רק לבוא למבחנים ולבגרות
לא סובל את המורה!!!!
לא מוציא מילה לכיוון שלה כבר שבוע
היא מדברת אליי ואניכמו קיר
ולא עדיף לעשות את כל ה 5 ב יב כי זה ים חומר!!!
וגם אנחנו בקושי מספיקים ללמוד את החומר שיש במילא |
|
|
| DjChook |
רועי אבל אני אגיד לך מה הבעיה
סיימנו הרי שנה שעברה עם השלוש
והשנה כל החדוא למשל ב 2
כל ה
LN
ו
e
מתבסס על החומר משנה שעברה...
וגם אישיוויונים והכל ,זה מתחבר
לפחות בחלק מהנושאים.
בקשר לכימיה, אני עזבתי כימיה שנה שעברה רק בגלל המורה,
נשבע לכם מורות לכימיה - סיוט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אבל אני אגיד לך מה הבעיה
סיימנו הרי שנה שעברה עם השלוש
והשנה כל החדוא למשל ב 2
כל ה
LN
ו
e
מתבסס על החומר משנה שעברה...
וגם אישיוויונים והכל ,זה מתחבר
לפחות בחלק מהנושאים.
|
נכון זה מתחבר
אבל מה אכפת לי מנוסחאות וייטה וכל החרא הזה?
לא צריך להטריד אותי...
ומה אתה בוכה לי על לאן ואי?!
זה קל לגמרי!!!
אנחנו עכשיו לומדים חקירת משוואות טריגונומטריות ואינטגרלים על משוואות כאלה באנליזה
ובאלגברה עכשיו התחלנו אינדוקציות שזה לא הכי קשה
ווקטורים גם התחלנו עכשיו
והיום באנליטית למדנו מקומות גאומטריים
זה לא קל לספוג כל כך הרבה חרא בבת אחת....
בעיקר שלא מקשיבים ולא עושים שיעורים
כל מבחן עד עכשיו למדתי את החומר לבד!!!
וגם למבחן שיש לי עוד שבוע אני צריך ללמד את עצמי... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני אומנם 4 יחידות אבל אני לא מתלונן
מגישים אותי על 100
ונקווה שניוציא ככה בבגרות גם...
:)
יאללה אני חייייייב להמשיך ללמוד,
הדלקתי את המחשב בטעות ואם כבר המחשב דלוק,
אז גם הדלקתי את המסך
ואם כבר המסך דלוק, נכנסתי לפה...
ועניתי על כמה הודעות...
TAכל הדרכים מובילות ל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אומנם 4 יחידות אבל אני לא מתלונן
מגישים אותי על 100
ונקווה שניוציא ככה בבגרות גם...
:)
יאללה אני חייייייב להמשיך ללמוד,
הדלקתי את המחשב בטעות ואם כבר המחשב דלוק,
אז גם הדלקתי את המסך
ואם כבר המסך דלוק, נכנסתי לפה...
ועניתי על כמה הודעות...
TAכל הדרכים מובילות ל |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !!! :)
התגעגענו נימרוד ! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אומנם 4 יחידות אבל אני לא מתלונן
מגישים אותי על 100
ונקווה שניוציא ככה בבגרות גם...
:)
יאללה אני חייייייב להמשיך ללמוד,
הדלקתי את המחשב בטעות ואם כבר המחשב דלוק,
אז גם הדלקתי את המסך
ואם כבר המסך דלוק, נכנסתי לפה...
ועניתי על כמה הודעות...
TAכל הדרכים מובילות ל |
אהה כמוני..הוצאתי 100 עגול בסופי של 4 יחידות מתמטיקה (בלי בונוס)..
פשש..מורן יא גאון..93 ב5 יחידות? יפה..
אבל יש לי חשד להעתקה ב2 יחידות של הגברת מחשבים סעמק...! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה חצי שנה ?!
אל תעצבן תי
אמרו לי חודש וזה גם נשמע לי מוגזם בטירוף
סעמק נראה לי אני בסוף אפספס גם את הבגרויות של הקיץ
:((( |
מחלת הנשיקה זה דבר לא קבוע
זה ממש תלוי בבן אדם
זה יכול להיות גם שנתיים
אבל אתה לא תפסיד כלום
הרי איך זה הולך?
יש התפרצות שגורמת למחלה רצינית כלשהי
ואחרי זה המחלה עצמה היא עייפות נוראית
אבל אתה יכול לעשות בגרויות וכאלה פשוט הרבה יותר קשה ללמוד |
|
|
| DjChook |
כרגע אני בשלב הראשוני
שכולל חום כאבי ראש וכאבי גרון נוראיים
נראה לך שאני מתכוון ללמוד ככה ?
עם העייפות אני באמת אסתדר
מקסימום נלמד פשוט פי שניים עם שינה כל הזמן באמצע
בקשר למתמטיקה רועי
אינדוקציות לדעתי זה ממש קל
מה שכן, שחזר השנה שירד לי שנה שעברה זה סדרות נסיגה, פאק לא זכרתי מה זה בכלל
אנליטית ווקטורים התחלנו עכשיו, כי עם כל השאר סיימנו
יעני גם מרוכבים
זה הנושא הכי מטומטם במתמטיקה אין מצב שאני בוחר בו
אני לא מבין למה מישהו החליט שצריך להיות שורש למינוס אחד ? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
כרגע אני בשלב הראשוני
שכולל חום כאבי ראש וכאבי גרון נוראיים
נראה לך שאני מתכוון ללמוד ככה ?
עם העייפות אני באמת אסתדר
מקסימום נלמד פשוט פי שניים עם שינה כל הזמן באמצע
בקשר למתמטיקה רועי
אינדוקציות לדעתי זה ממש קל
מה שכן, שחזר השנה שירד לי שנה שעברה זה סדרות נסיגה, פאק לא זכרתי מה זה בכלל
אנליטית ווקטורים התחלנו עכשיו, כי עם כל השאר סיימנו
יעני גם מרוכבים
זה הנושא הכי מטומטם במתמטיקה אין מצב שאני בוחר בו
אני לא מבין למה מישהו החליט שצריך להיות שורש למינוס אחד ? |
לי ההתפרצות הייתה אכזרית במיוחד
היה לי דלקת עצבנית בגרון
עד שלא יכלתי לבלוע רוק שלא לדבר על לאכול
וירדתי 7 קילו בשבוע
לא אכלתי כלום
מקווה שלך לא תהיה בעיה |
|
|
| DjChook |
כואב
אבל מסתדרים
אבל כן מורידים במשקל כי גם יש חוסר תאבון
(שזה טוב לי :) ) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כרגע אני בשלב הראשוני
שכולל חום כאבי ראש וכאבי גרון נוראיים
נראה לך שאני מתכוון ללמוד ככה ?
עם העייפות אני באמת אסתדר
מקסימום נלמד פשוט פי שניים עם שינה כל הזמן באמצע
בקשר למתמטיקה רועי
אינדוקציות לדעתי זה ממש קל
מה שכן, שחזר השנה שירד לי שנה שעברה זה סדרות נסיגה, פאק לא זכרתי מה זה בכלל
אנליטית ווקטורים התחלנו עכשיו, כי עם כל השאר סיימנו
יעני גם מרוכבים
זה הנושא הכי מטומטם במתמטיקה אין מצב שאני בוחר בו
אני לא מבין למה מישהו החליט שצריך להיות שורש למינוס אחד ? |
סדרות נסיגה לא מדבר אליי כי אני לא מקשיב
אבל למדנו את זה
אני רק יודע חשבונית והנדסית
נלמד את עצמי....
ומרוכבים זה אחד הנושאים הכי קלים שיש בבגרות
תאמין לי תגיד תודה על זה!!
שאלה 16 ו 17 זה מתנה
יענו מרוכבים ולוגים |
|
|
| DjChook |
לא אמרתי שלא
אבל באמת תסביר לי למה מישהו חשב על זה
מילא התפוח נפל לזה על הראש וכל החרטא
אבל
V(-1)
למה ?!
(V = שרש( |
|
|
|
|