return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מחר בגרות במתמטיקה!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
בהצלחה לכולם !!! תאתגרואותי
Sniper
שיהיה בהצלחה לכולם:]]
לי יש 90
בשלוש יחידות
ואני מתכוון להשלים ל 5 אחרי הצבא
או במהלך הצבא:]]
oDrori
לי יש עד עכשיו ממוצע תשעים בערך אבל את כל הפאקינג ארבע יחידות שלי אני עושה י"ב... וחמש החלאות העלה עושים שלוש השנה!!! אחרי או בזמן הצבא גם אני משלים לחמש.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
לי יש עד עכשיו ממוצע תשעים בערך אבל את כל הפאקינג ארבע יחידות שלי אני עושה י"ב... וחמש החלאות העלה עושים שלוש השנה!!! אחרי או בזמן הצבא גם אני משלים לחמש.


תגיד תודה על זה!!!
שנה הבאה יהיה לך ים שעות חופשיות!!
לא 7 שעות מתמטיקה כמוני!!


וחן... כן יש אנשים שיש להם איזה פאק
בוא נמצא ששורש 4.653 זה אם... ונפתח עם זה נוסחאות?
נעשה את משפט דה מועמר :D
DjChook
אשכרא !

אבל תזהר בהוכחה לא להגיע ל
5 / sniper

כי זה אינסוף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אשכרא !

אבל תזהר בהוכחה לא להגיע ל
5 / sniper

כי זה אינסוף


מה אלעד עשה לך שאתה קושר אותו לכל דבר?!

בואנה אלעד הוא דלוק עליך רצח!!!!
אם אתה בקטע אז תעשה איזה מהלך
djGoosh
חחח אני קורא את הט'רד הזה ואני נקרע
כמה זמן לא שמעתי על מתמטיקה: )
חן קרע אותי
LN
ו
e
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קיצר אני עשיתי 4 יחידות
יחידה אחרונה ציון הגשה של 60 וציון בחינה של 99

סה"כ כל ה4 יחידות יש לי 88
DjChook
חחחחחחח יא מטומטם
זה יעני אומר שאלעד הוא 0
וזה השם הראשון שעלה לי כי אני יודע שאין סיכוי שהוא יעלב

הייתי רושם אותך הייתה מתחיל עם שמות הגנאי !

פאק אני אמור לישון
Sniper
אהממממממממ
חן ימניאק!!! חחחח שמע גבר אין לי בעיה שתירשום
אבל תודיע לי לפני זה
אהמממממ
ובאמת רועי גם לי ניראה לי שבא לו עליי...

חן שתף אותנו:]
DjChook
יודעים מה אני משנה את התרגיל

ל

חן / אלעד

אז זה כאילו אני מעליו

MUHAHAHA

מה אתם רוצים ממני חחח

בסך הכל זה היה מאיזה קטע שהמורה שלנו עשתה

היא מתחילה לפתור תרגיל
והיא אוהבת לקרוא למשתנים בשמות:

קוקו, ג'וני
ושטויות כאלה

ואז היא עושה

טוב אז יש לנו

שני רועי = בלה בלה בלה
ואז מפתחים את זה ל
משהו חלקי רועי
אבל אי אפשר לחלק ברועי
אז עזבו את התרגיל

והוא מה זה נעלב

Sniper
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב


אתה לא בעניינים אחי...
היום אומרים על כזה דבר

מה אתה דפוק?!!?@#?$?#$!%?!?@#!@?~#?@#%^~?$%?~@#


ובהצלחה לכל הנבנחנים שעכשיו עושים את הבגרות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement