|
Club AmnesiA i Lund (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| imorron smäller det!! :) längtar som fan, inte rejvat på hela sommaren juu.. har varit helt 'dansig' nu de senaste dagarna.. fan va kul det ska bli.. :) |
|
|
| Dj_Irish |
| Ska göra mitt bästa för att raggla mig dit. Ska på inflyttningsfest hos Nyman i Malmö först och sedan gäller det om man kan släpa med någon så man slipper ta sig till Sydskånskan själv. |
|
|
| Ciacomix |
| ...and the story continues ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Ciacomix
...and the story continues ;) |
Oh no! The Germans are infiltrating our sacred grounds!! :eek: |
|
|
|
|