|
Club AmnesiA i Lund (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Ciacomix
Better idea, we let Mike work and we ll drink ? :D |
Ah perfect! Good we got that sorted out :D |
|
|
| Ciacomix |
So great to be back, lets celebrate a nice Halloween party :-)
I have a poll on my forum, its about the music style to play - so if you want to vote, please check HERE |
|
|
| eXton |
me changing date for Kai Tracid? who the hell travels all the way up to Stockholm to see him? I dont even like him :)
I'd rather go to ciacomix in Hamburg and listen to him! that's even closer also!
Edit: thought it was Jönköping, not Stockholm... |
|
|
| reveal |
| as far as i know, tracid plays in linköping :p |
|
|
| Niklas Harding |
| quote: | Originally posted by eXton
Edit: thought it was Jönköping, not Stockholm... |
sorry ma fault :p |
|
|
| reveal |
| inte speciellt imponerad av rob angels set faktiskt |
|
|
| Smekbar |
| nope han var ingen höjdare... sämsta amnesia jag varit på faktiskt... men det beror väl iofs på att Amnesia brukar va så satans bra =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har själv set Rob Angel en gång och då på Trinity Part2 och blev helt klart possitivt överaskad...
Men alla kan inte va bra jämt...
Hur kommer det se ut på Amnezia runt Julhelgen ? Kommer att befinna mig i dom trakterna då... hade vart kul att göra ett besök på denna omtalade club :) |
|
|
| reveal |
| 13e december är sista i år... så runt julhelgen är det inget, ifall de inte sätter in extratillfällen |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
13e december är sista i år... så runt julhelgen är det inget, ifall de inte sätter in extratillfällen | Hmm de va ju synd... den 13e kommer man ju va i Linköping för å se Tracid på knattedisko... ha ha nä inte knatte disco men det känns lustigt att säga så då...
Får väl bli juldags fest i Malmö då... brukar ju va ett jeddra tryck på alla uteställen då :D |
|
|
| Smekbar |
| Amnesia var så satans jävla underbart sjukt massivt bra ikväll... Längesen jag kände sådan lycka... Helt fantastiskt underbart... Sjukt sjysst stämning också... WOW!!! =) lätt bästa amnesia jag upplevt... mums |
|
|
| eXton |
japp kan bara hålla med själv - bäst någonsin!
hardtrance äger på dansgolvet!!!!
la nyss upp DI.fm videon på http://www.ssk.lu.se/amnesia/
förresten |
|
|
|
|