|
Interviews met DJ's voor op TA (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Hehe... lache dit :) Zolang er tenminste goeie vragen verzonnen worden... En daar ben ik niet zown ster in :p Maar wel leuk om te lezen iig :) Het zijn tenslotte "onze" interviews dan :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
ik kan misschien ook wel via via interviews regelen.
Mocht dit echt serieus worden ben ik ook wel een voorstander om VIP tickets op feesten te regelen en dan zo party reports te maken e.d. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
ik kan misschien ook wel via via interviews regelen.
Mocht dit echt serieus worden ben ik ook wel een voorstander om VIP tickets op feesten te regelen en dan zo party reports te maken e.d. |
Dit kan wel serieus gaan worden, maar dan moet je het eigenlijk niet in zo'n forum doen zoals wij dat nu hebben denk ik. Dan zou je meer een 'echte' site moeten hebben, en die interviews/reports gewoon op de frontpage enzo moeten zetten.
We zien wel waar dit uitkomt. Als je tickets gaat regelen voor partyreports zit je meer in de sfeer van partyflock en dat soort sites. Met het vroegere RMF hadden we wel wat kaarten voor de Matrixx/de Q enzo: goede publiciteit wordt natuurlijk altijd gewaardeerd. |
|
|
| SnuggLe |
Check de first post van deze thread, heb een documentje gemaakt met een soort van standaardopzet voor de mail, die natuurlijk altijd nog verandert kan worden. Tis maar een opzet.
Hier te downen:
http://home.student.utwente.nl/b.ka...-interviews.doc
*Right click --> save as* |
|
|
| magrec |
| Whehe ik moet quintin wel ff vragen of ie mee wil doen, wil hij vast wel zijn 1e officiële internet interview whaha. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Check de first post van deze thread, heb een documentje gemaakt met een soort van standaardopzet voor de mail, die natuurlijk altijd nog verandert kan worden. Tis maar een opzet.
|
HE-LE-MAAL Toppie!!
kijk dit noem ik nou eens een 'goede start'
volgende week ff in Breda vragen wie er mee willen doen.. :p |
|
|
| kreischer2000 |
| gaaf idee dit! lijkt me zeer leuk om die interviewtjes te lezen, jammergenoeg ken ik zelf geen bekende dj's:mad: :mad: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
gaaf idee dit! lijkt me zeer leuk om die interviewtjes te lezen, jammergenoeg ken ik zelf geen bekende dj's:mad: :mad: |
Je hoeft geen dj's te kennen om een interview te houden.
Je stuurd gewoone en mail naar het label, simpel zat. |
|
|
| Jappio |
Misschien een ideetje om al die dj's gelijk lid te laten worden op dit forum :) kunnen we ze zo vragen stellen :)
maar verder goed initiatief hoor! dit voegt echt weer wat toe aan het forum! |
|
|
| DJ_Siesta |
Robert Nickson, Armin draaide zn remix in ASOT, en hiermee lijkt hij een door te breken, ook heeftie al een goede remake gemaakt van het toen nog East West - the love i lost!
any comments? |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik kan waarschijnlijk Vincent de Moor interviewen (persoonlijk). Hij was een vroegere college van me vader, zo'n 10 jaar geleden en was toen ook al bezig met muziek. Ik heb nog steeds z'n 1e singletje thuis liggen :D
Punt is alleen dat me vader zijn (email)adres kwijt is, maar daar kom ik nog wel achter. |
|
|
| mido |
Je moet ze gewoon bellen!!! Dat doe ik ook altijd!
Onlangs interview met DJ Luna op www.HouseNation.nl gezet.
Komende interviews:
DJ/Producer Sunny-D
Oprichter MultiGroove |
|
|
|
|