return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Interviews met DJ's voor op TA (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by mido
Je moet ze gewoon bellen!!! Dat doe ik ook altijd!

Onlangs interview met DJ Luna op www.HouseNation.nl gezet.

Komende interviews:

DJ/Producer Sunny-D
Oprichter MultiGroove


mwhehehe, werd es tijd man:p
wanneer is volgende HN feest?:p
en wanneer is de site klaar?:D Kan ik ook es wat doen voor de site;)
mido
quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehe, werd es tijd man:p
wanneer is volgende HN feest?:p
en wanneer is de site klaar?:D Kan ik ook es wat doen voor de site;)


Hmmzzz......

Euhh.... er staat weer een datum gepland. Maar die ga ik nog niet bekend maken. Die krijg je wel via MSN ofzo! :D

En met de site zijn ze nog hard bezig. Maar geduld is een schone zaak! We gaan er wat moois van maken!!!

Moet je wel ff je MSN aanzetten prut lip!
eieregooie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik kan waarschijnlijk Vincent de Moor interviewen (persoonlijk). Hij was een vroegere college van me vader, zo'n 10 jaar geleden en was toen ook al bezig met muziek. Ik heb nog steeds z'n 1e singletje thuis liggen :D

Punt is alleen dat me vader zijn (email)adres kwijt is, maar daar kom ik nog wel achter.

Vincent is een goede vriend van de oom van een vriend van mij :)

Snap je? :D
SnuggLe
Hmm..het lijkt wel of dit initiatief een beetje doodbloed....

Iedereen vond/vind het een leuk plan, maar niemand wil er moeite voor doen. Kom op jongens!!!!!!!
magrec
Hehehe ik stuur die lijst met vragen wel zometeen op.
DjRV
ok ik heb binnen zeer afzienbare tijd dazzle en cor voor je:D
SnuggLe
Aangezien dit niet echt veel gaat worden, Unstick ik deze thread maar. Iedereen had veel leuke ideeen, maar niemand wil er moeite voor doen. En ik ga niet in mijn eentje de kar trekken.
raoel
Ik ga er nog een keer achteraan, maar heb het de laatste 3 weken erg druk gehad met school.
Ik heb een telefoonnummer gehad, maar dat bleek niet te kloppen.

Maar, kwil er nog een keer achteraan gaan.

BTW, betreft interview Johan Gielen.
SnuggLe
Toch nog sticky blijven houden dan?
raoel
Lijkt mij niet nodig.
de vaste TA-ers kennen dit initiatief inmiddels toch wel.

magrec
hehe je weet het bramn :) ik had het verkeerde mail adres :p :p

maar het gaat goedkomen :)
DjRV
23 maart komt dazzle liveset doen op bb,mocht er nog intresse zijn voor een interview....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement