|
Impulz 29-03
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
29 maart
brabanthallen
21.00 - 08.00
Carl Cox, Yoji Biomehanika, John Acquaviva, Tom Harding, Tim Deluxe, Michel de Heij JP, Lottie, Ricky Montanari, Remy, Jamie Anderson, Alex Gold, Don Diablo, Fausto, Misjah Helsloot, Cor Fijneman, Montana, Bart Skils, Coming Soon (live), Andy Farley, Mix Master Morris, Simon Eve, Phil Reynolds, Rossi, Astrid, Spider, Pale X & Jowan Xavier, Marnix, Brian S, Victor Coral, Wawa, Paul Taylor, Nick Hussey, Per, Moxie, L Dopa, DJ Lovely, Camiel (live), Odd Bod, Ambient Daan
tja, ik lig hier weer niet wakker van eigenlijk.. |
|
|
| Teal'k |
| Zag ik daar nou astrid tussen staan? :eyes: :rolleyes: |
|
|
| basvh |
hoer je was net 1 min sneller met de impulz thread. de mijne ga ik meteen deleten.
maar goed ik vind wel lekker line upje hoor,
ik ben erbij |
|
|
| magrec |
hmm lottie en per die horen er echt niet tussen :(
Neh niet mijn line up.
Op zich wel wat leuke naampjes maar daar ga ik niet voor naar het zuiden reizen. |
|
|
| Rinus |
Wel wat leuke naampjes idd maar Impulz trekt me gewoon nooit. Weet niet waarom.
Mocht ik kaarten winnen dan ben ik natuurlijk present |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Rinus
Wel wat leuke naampjes idd maar Impulz trekt me gewoon nooit. Weet niet waarom.
Mocht ik kaarten winnen dan ben ik natuurlijk present |
ja dat heb ik dus ook!
:rolleyes: |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by AlFerox
29 maart
brabanthallen
21.00 - 08.00
tja, ik lig hier weer niet wakker van eigenlijk.. |
Hmm nee ik ook niet echt, ben nog nooit naar een Impulz feest geweest en ik vind deze line-up ook niet echt geweldig.
Alleen Misja Helsloot en Astrid vind ik interessant de rest boeit me niet echt. Ben dus niet van plan om te gaan. |
|
|
| basd |
Nou nee bedankt...
Ben al wel een paar keer naar Impulz geweest (2x indoor, 1x outdoor) maar dit trekt me echt niet..
De enige voor wie ik dan zou gaan (zo op het eerste gezicht) is Per.. |
|
|
| DJ PíO |
What a great lineup. I'm def going to this.
Mix Master Morris :eyes: |
|
|
| M_Peror |
| Ben nu 2x naar Impulz (indoor) geweest en is me beide keren uitstekend bevallen, maar hier kan ik niet bij zijn... :( |
|
|
| Partyhardy! |
nou ik vind het er eigenlijk wel goed uitzien, ben de vorige editie niet geweest dus het wordt wel weer eens tijd :) en ook goede dj's vind ik=>
:cool: Misja Helsoot :) Astrid :D Remy!! :happy2: Cor Fijneman :) ja ik ga me daar wel vermaken! :) |
|
|
| Beckham |
Heb maar 1 ding te zeggen.. Don Diablo  |
|
|
|
|