|
Tröjan: Färg
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Nu är det ju klart att det finns underlag för att göra en tröja, en t-shirt är alla överens om att det ska vara, men vilken färg är bäst? |
|
|
| robstar |
Svart!
Tror de kommer funka bäst. |
|
|
| ShyTrance |
| svart tycker jah oxå.. |
|
|
| Vizay |
| woho pollmadness....aja svart e snyggast tycker jag :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
woho pollmadness....aja svart e snyggast tycker jag :) |
hehehe :) men det blir lättare att verkligen komma fram till nåt såhär... loggan går ju att diskutera i den andra tråden, eller få idéer etc där... men det blir jobbigt att bestämma tex färg så |
|
|
| AC. |
Svart.
Svart har även många fördelkar gentimot vit
men som det sas tidigare, trycxket blir nog bäst på en svart |
|
|
| Nyx |
det beror helt på trycket.
vitt blir läckert i uv-ljus iaf. |
|
|
| Gaby |
| vitt är läckert men BHn syns så bra då ;( |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Gaby
vitt är läckert men BHn syns så bra då ;( |
kör utan bh då..det skulle säkert uppskattas! :D j/k |
|
|
| AC. |
| Ja och häll gärna lite vatten på tshirten också! :D |
|
|
| Gaby |
| En dam gör inte sånt... |
|
|
|
|