return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tröjan: Färg
View this Thread in Original format
reveal
Nu är det ju klart att det finns underlag för att göra en tröja, en t-shirt är alla överens om att det ska vara, men vilken färg är bäst?
robstar
Svart!
Tror de kommer funka bäst.
ShyTrance
svart tycker jah oxå..
Vizay
woho pollmadness....aja svart e snyggast tycker jag :)
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
woho pollmadness....aja svart e snyggast tycker jag :)



hehehe :) men det blir lättare att verkligen komma fram till nåt såhär... loggan går ju att diskutera i den andra tråden, eller få idéer etc där... men det blir jobbigt att bestämma tex färg så
Glorie
svart, givet.
AC.
Svart.
Svart har även många fördelkar gentimot vit

men som det sas tidigare, trycxket blir nog bäst på en svart
Nyx
det beror helt på trycket.



vitt blir läckert i uv-ljus iaf.
Gaby
vitt är läckert men BHn syns så bra då ;(
Nyx
quote:
Originally posted by Gaby
vitt är läckert men BHn syns så bra då ;(


kör utan bh då..det skulle säkert uppskattas! :D j/k

AC.
Ja och häll gärna lite vatten på tshirten också! :D
Gaby
En dam gör inte sånt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement