Pre-Interview-post: DJ Quintin
|
View this Thread in Original format
magrec |
Ok let's go.
Dj quintin is 20 years old he is one of hollands most promising dj's. recently he won the final of the twix talentroom at innercity. Now he will play at one of the id&t events in 2003. this event will probably be Mysteryland. He is also one of the residents in club Q.
Ask here your questions for dj quintin.
For more info about him check
www.djquintin.com / www.q-radio.com / www.the-q.nl
check snuggles topic for all the info about the interviews etc:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=85138 |
|
|
Rinus |
Dit zijn mijn eerst vragen die ik kon bedenken.
Can you tell something about yourself?
How did you came in contact with dj'ing?
What do u think of the twix talent room contest?
What do u think of the dutch party scene?
What are your plans for the future?
What's your favorite record at the moment?
Who of the other dj's inspired you the most?
What do u think of the fact that most parties in holland are becoming too commercial (ID&T parties as example)? |
|
|
SnuggLe |
What do you think of mp3's?
What would you be, if you werent a DJ?
Where are you in 5 years (as in: How will your carreer be)?
Any productions / gigs coming up? |
|
|
Optimus |
waarom in het Engels? Hij is toch Nederlands? |
|
|
Rinus |
Ja weet ik veel dat zijn de regels? maar voordeel is dat we het niet meer hoeven te vertalen. |
|
|
SnuggLe |
Waarom in het Engels? Omdat dat MEER mensen er wat aan hebben, zegmaar ALLE tranceaddicts. Het is ons idee, dus posten we het wel gewoon hier. Maar dan in het Engels. Bezwaren dan? Ik sta open voor alle ideeen...als iedereen het in het NL wil... Maar denk dat ze het dan niet snel doen: 200 Nederlanders, of 5000 (??) mensen over de hele wereld... |
|
|
kolkiewolkie |
quote: | Originally posted by SnuggLe
... Maar denk dat ze het dan niet snel doen: 200 Nederlanders, of 5000 (??) mensen over de hele wereld... |
15946 as we speak :p
maarre, als het een NEDERLANDER is dan lijkt het me logisch dat je de vragen ook in het NEDERLANDS stelt zodat ie zich lekker kan uitleven op dat toetsenbord en nie zit te knooien van hoe de n*uk typ ik dat nou weer :conf: en kan ie dus lekker ronduit praten. De mensjes hiero hebben een zwaar bovengemiddelde opleiding en volgens mij zullen de meesten dr nie al teveel problemen mee hebben om zo'n lap tekst te translaten :) naar het ENGELS, zodat PAS DAN de rest van de aardkluit mee kan lezen :)
'iemand' hier op het bord heb overigens heb persoonlijke emailadres van ene AvB, maar die gozer weten we volgens mij wel genoeg van zolangzamerhand :p .
en nou die DJ bazz toch geen feestje geeft met Astrid vinnik dat ie als groots fan best ff een interview met d'r kan regelen.. zijn ze van beide kanten verplicht ;p :D ;)
interviewtje met RV en Eye-riz lijkt me trouwes ook wel geinig :disbelief :thepirate :tongue2 |
|
|
Ding Chavez |
Niet om te patsen ofzo, maar mijn studie wordt helemaal in het engels gegeven en ik maak graag ff tijd vrij om zo'n interview te vertalen hoor :) (zo goed als ik kan ;))
Mij lijkt het idd dat een NL dj iets vrijer antwoord geeft als ie het in het nederlands doet, dan hoeft ie ook niet naar woorden te zoeken.
GreetZ, DC |
|
|
SnuggLe |
quote: | Originally posted by Ding Chavez
Niet om te patsen ofzo, maar mijn studie wordt helemaal in het engels gegeven en ik maak graag ff tijd vrij om zo'n interview te vertalen hoor :) (zo goed als ik kan ;))
Mij lijkt het idd dat een NL dj iets vrijer antwoord geeft als ie het in het nederlands doet, dan hoeft ie ook niet naar woorden te zoeken.
GreetZ, DC |
Heb je wel gelijk in.
Oke, interview gewoon in het Nederlands, maar dan vertalen we het zelf wel naar het Engels. No problem. |
|
|
Miss Proximus |
Ik wil graag weten wat je toekmostige dj-verwachtingen zijn, nu je de Twix Talentroom hebt gewonnen.
Wil tevens graag weten of je ook produceert, en of je bereidt bent dingen op te geven (baan, studie, relatie) om "beroemd" te worden.
woei :) |
|
|
magrec |
Leuke vraag miss P
Ik stel de vragen wel in het nederlands, geen probleem. |
|
|
Miss Proximus |
dan wil ik graag ook nog ff weten of z'n ouders ook zo lekker zijn, of dat ie van een andere planeet komt :stongue: :nervous: :stongue: (grapje!) |
|
|
|
|