return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
neongrejor på fest (pg. 2)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
quote:
Originally posted by reveal
kör du med napp?


Skulle aldrig hända, räcker bra med menthol cigg och tuggummi för att hålla käkarna under kontroll.
:)

Snacka om att jag skulle bli tagen av RK så det bara susade om det, :p
mindshooter
Tror att det finns en hel del som har nappar bara för att det är "coolt på rave" iofs... Visste själv inte om deras syfte tills i somras eller nåt... Själv la jag ner det där när jag var 3....napp alltså :p
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att det finns en hel del som har nappar bara för att det är "coolt på rave" iofs... Visste själv inte om deras syfte tills i somras eller nåt... Själv la jag ner det där när jag var 3....napp alltså :p


och vad e syftet???
AC.
För mig är det iaf klart att jag väljer kläderna efetr stället, med det är mera av rent praktiska skäl.
Skulle jag gå på "rave" så skulle jag inte komma i finskor, finbyxor osv osv de får bli när jag går på ett ölite mera "finare" ställe

Jag tycker det kan vara snyggt med neon kläder så länge man håller det på en anständig nivå dvs inte går hela vägen ut som n¨gon candykid....
robstar
quote:
Originally posted by dbl
och vad e syftet???



Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...


ok.. tänkte nästan att det var nått sånt
Gaby
Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter...:whip: det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!
Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter...:whip: det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!


helt rätt! A, anledningen till varför ja frågade var just att ja snackar me en festarrangör.. som ska dra igång en fest e det tänkt. Men till saken hör att de tänker bannlysa all neon.. och allt som lyser...suuuuuuuck

d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.

Mindshooter...:D:stongue: :stongue::D Klockrent!!!!! Ja la av me napp på den tiden me :D hehehhe
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.


dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode?
Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;)

SteveTranz4ever
Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen... :toothless
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen... :toothless


bra affärsidé av en klädesbutik, "nu ska ni vara nakna"..mycket pengar dom måste tjäna...vafan skarom sälja?`Parfym och kondomer? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement