return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
neongrejor på fest (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dioxys
coh märkes kassar ;)
AC.
quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;)


Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv

En fråga bara, din defenition på 'clubwear'?
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;)


du e lite efter nu.. har kört med frack länge ;)
byter lite beroende på hur jag känner mig.. kör med neon gul ibland och ibland bara svart... turkos och lila funkar bra också..
även så e knall rosa en favorit ;)
Vizay
quote:
Originally posted by AC.
Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv

En fråga bara, din defenition på 'clubwear'?


amen jag gillar å provocera lite å att folk kollar på en å typ rynkar på näsan för att man e annorlunda....e lite retsticka typ :>


clubwear...hmmm...ganska stort begrepp egentligen så jag ska inte ge mig in å¨besvara men det jag har på mig e typ sånt dom har på saturnreturn (om du nu varit där) som inte e neon...gillar mer svart å vitt jag :)

men ganska vida kläder iaf...å i sånt skönt prasseltyg (vet inte vare heter)...dock ingenting i jeansväg, tål inte det tyget :p
Gaby
sköna kläder som man kan dansa i... That's what all is about!! Sen är det alltis kul att piffa till det lite här och där... Jag älskar glitter!

Men det jag ville säga är att det stör mig sånna som kommer i neonkläder och stavar och hela kitet men knappt dansar :conf: men anser att dom är klubbers :conf:

Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen.
Vizay
quote:
Originally posted by Gaby
Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen.


du menar typ när man bara släpper loss totalt å knappt vet vart man e nånstans eller egentligen vad för musik som körs...man blir så med i musiken att den mer flyter igenom kroppen än bara öronen :)
Glorie
quote:
Originally posted by mindshooter
dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode?


ja e faktiskt inte 100...så ja ska inte uttala mig ifrågan än, men det vore mycket olyckligt om d var sån strikt dresscode.
SteveTranz4ever
Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss...

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”

*humor* :toothless

http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss...

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”

*humor* :toothless

http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm


heheh, säkert 10e gången man hört den, men den är klassisk :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
heheh, säkert 10e gången man hört den, men den är klassisk :D
Har faktiskt inte hört den förr :)

Dioxys
hehe, den har nåra år på nacken :)
rolig fortfarande iofs :D

har inte rave kulturen en kusin dock? :)
cyberkulturen syftar jag på :)
AC.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss...

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”

*humor* :toothless

http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm


Tycker nog vissa här platsar in i den hypotesen, att äta piller i mörka rum och lyssna på monoton och enformig musik här, eller har jag fel?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement