|
כמה משפטים באמת מושלמים שתוכלו להגיד לחברות שלכם שחברתם במיוחד בשבילן.. תציצו פה :)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אמ.. כמה אימרות חמודות ביותר.. חלק שאפשר להגיד לחברה וחלק שסתם נחמד לקרוא.. תציצו
1. I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.
2. No man or woman is worth your tears, and the one who is, won't make you cry.
3. Just because someone doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have.
4. A true friend is someone who reaches for your hand and touches your heart.
5. The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can't have them.
6. Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with you smile.
7. To the world you may be one person, but to one person you may be the world.
8. Dont waste your time on a man/woman, who isn't willing to waste their time on you.
9. Maybe god wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful.
10. Don't cry because it is over, smile because it happened.
11. There's always going to be people that hurt you so what you have to do is keep on trusting and just be more careful about who you trust next time.
12. Make yourself a better person and know who you are before you try and know someone else and expect them to know you.
13. Don't cry so hard, the best things come when you least expect them to. |
|
|
| ripcurl |
| יש מצב קיבלת את זה באי מייל שרשרת?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ripcurl
יש מצב קיבלת את זה באי מייל שרשרת?? |
אין לי מושג... זה מידידה שאמא שלה קבלה מחברה שלה חחח
(משהו כזה....)
חמוד אבל , נכון? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין לי מושג... זה מידידה שאמא שלה קבלה מחברה שלה חחח
(משהו כזה....)
חמוד אבל , נכון? |
זה בן זונה
קיבלתי אי מייל שרשרת עם המשפטים האלה בדיוק
לפני איזה שלושה חודשים
אחד היפים
אם אתה אומר את זה לבת היא בוכה
רק חבל שאם מתרגמים את זה לעברית זה נשמע כל כך
מגעיל!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
ואם חברה שלי לא יודעת אנגלית ?!
סעמק
סתם סתם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ripcurl
זה בן זונה
קיבלתי אי מייל שרשרת עם המשפטים האלה בדיוק
לפני איזה שלושה חודשים
אחד היפים
אם אתה אומר את זה לבת היא בוכה
רק חבל שאם מתרגמים את לעברית זה כל כך
מגעיל!!!!!!!!!!! |
חחחחחחחחח כן.. בעברית זה לא נשמע ממש יפה... אבל באנגלית זה שווה..
מה לעשות שאנחנו לא טובים במשפטים רומנטים.. אבל אנחנו חזקים בקטע של להחמיא בסתלבט
כמו "אם רגל אחת שלך הייתה פסח והשניה שבועות הייתי בא לבקר אותך בין החגים"
;)
אבל בכל זאת שמעתי כבר משפט יפה מהמורה שלי לאזרחות שהמליץ לנו להגיד לחברות:
"בא לי שיהיה שעון קיץ כדי שאני אוכל לאוהב אותך כל יום שעה אחת יותר"
אז בכל זאת יש לנו כמה דברים משלנו ;) |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?
אבל השעון נשאר 24 שעות
לא יודע, לא אהבתי
כאילו , זה בטח יהיה נחמד לבנות טיפשות :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?
אבל השעון נשאר 24 שעות
לא יודע, לא אהבתי
כאילו , זה בטח יהיה נחמד לבנות טיפשות :) |
למהההההההההההההההההה ! לא נראה לי שהיה מישהו שלא אהב... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה דפוק ?
אבל השעון נשאר 24 שעות
לא יודע, לא אהבתי
כאילו , זה בטח יהיה נחמד לבנות טיפשות :) |
לא יה גמור
יש הרי שעה יותר ליום
ככה שהוא יוכל להיות ער עוד שעה לאהוב אותה
בוא נגיד שזה באמת לא 100% ;) |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Shahar
"בא לי שיהיה שעון קיץ כדי שאני אוכל לאוהב אותך כל יום שעה אחת יותר"
אז בכל זאת יש לנו כמה דברים משלנו ;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
תאמין לי שיש בנות שגם אם תגיד להם שעון חורף במקום קיץ הם עדיין יחשבו שזאת מחמאה.....
:toothless |
|
|
| DjChook |
אבל רוב האהבות קורות בלילה
תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין
או שאני אגיד לה
אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר
נו מה זה השטויות האלה
STICK WITH THE ENGLISH |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל רוב האהבות קורות בלילה
תאורטית יש לנו שעה פחות להזדיין
או שאני אגיד לה
אני מת שיהיה שעון חורף שנוכל להזדיין בחושך יותר מהר
נו מה זה השטויות האלה
STICK WITH THE ENGLISH |
בוא לא נזיין תשכל !! |
|
|
|
|