|
Harry Lemon aka Lemon 8. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sand Leaper |
| quote: | PARTY!!!
Norrmän är mer än välkommna att festa med oss i Stockholm.!!! *me like Norway*
Coolt ifall det blir av... Skulle det vara något man kan hjälpa dig med säg bara till ... |
Takker og bukker!:)Venter fremdeles på svar fra Fokused,men hvis det ordner seg,så drar iallefall jeg (og muligens Haak også) inn til Stockholm!Denne sjansen til å oppleve Harry Lemon live nekter jeg å gå glipp av!;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Takker og bukker!:)Venter fremdeles på svar fra Fokused,men hvis det ordner seg,så drar iallefall jeg (og muligens Haak også) inn til Stockholm!Denne sjansen til å oppleve Harry Lemon live nekter jeg å gå glipp av!;) | Kommer ni så måste vi ha en TA Sweden & TA Norway meat up... :gsmile: |
|
|
| Gaby |
Fokused 03.02.08
-------------------------------------
Lineup Floor 1:
Lemon8 (The Inner Sanctuary)
Antiloop
Parham
VJ Martin Malm
Lineup Floor2:
Alf Tumble
Combo
-------------------------------------
Göta Källare, Stockholm
Open hours 21.00 - 03.00
Presale tickets:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Skånegatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18 |
|
|
| Sand Leaper |
| Da er det bestemt!Fredag 7 februar setter jeg og Haak oss på Säfflebussen(eller muligens toget) og drar til Stockholm!Gleder meg allerede!:happy2: |
|
|
| lonne |
Da er det bestemt!Fredag 7 februar setter jeg og Haak oss på Säfflebussen og drar til Stockholm!Gleder meg allerede!:happy2: |
Bra ide grabbar ! Vi ses där... |
|
|
| Sand Leaper |
| Noen bra cd/platebutikker dere kan anbefale i Södermalm/Stockholm City? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Noen bra cd/platebutikker dere kan anbefale i Södermalm/Stockholm City? | Här kan du nog leta reda på lite
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=butiker
Behöver du leta i karta -->> http://www.gulasidorna.se
Klicka där på Karta & Vägbeskrivning, se till at få med fullständiga gatunamnet, nummer och Stockholm under postort... annars e den sök motorn så kännslig :gsmile:
.../ Steve :gsmile: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Imorrn ska jag nog köpa biljett till detta :D
Vilka är det mer som ska gå nu ? |
|
|
| Sand Leaper |
| Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det? | Ja visst :) Jag har vart på det stället många gånger så jag känner till lokalen bra... Det finns en spiral trappa som går ner alldeles till vänster när man kommer in i entrén, antingen där eller nedanför den vid en viss tid.
Gjorde ett par kartor... kanske kan hjälpa till att hitta lättare

|
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Imorrn ska jag nog köpa biljett till detta :D
Vilka är det mer som ska gå nu ? |
Jag, :rolleyes:
Grymt dåligt med pengar men ska försöka fixa cash till imorgon iaf...
Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah. |
Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen) |
|
|
|
|