return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Harry Lemon aka Lemon 8. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sand Leaper
quote:
PARTY!!!
Norrmän är mer än välkommna att festa med oss i Stockholm.!!! *me like Norway*
Coolt ifall det blir av... Skulle det vara något man kan hjälpa dig med säg bara till ...


Takker og bukker!:)Venter fremdeles på svar fra Fokused,men hvis det ordner seg,så drar iallefall jeg (og muligens Haak også) inn til Stockholm!Denne sjansen til å oppleve Harry Lemon live nekter jeg å gå glipp av!;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Takker og bukker!:)Venter fremdeles på svar fra Fokused,men hvis det ordner seg,så drar iallefall jeg (og muligens Haak også) inn til Stockholm!Denne sjansen til å oppleve Harry Lemon live nekter jeg å gå glipp av!;)
Kommer ni så måste vi ha en TA Sweden & TA Norway meat up... :gsmile:
Gaby
Fokused 03.02.08
-------------------------------------
Lineup Floor 1:
Lemon8 (The Inner Sanctuary)
Antiloop
Parham
VJ Martin Malm

Lineup Floor2:
Alf Tumble
Combo

-------------------------------------
Göta Källare, Stockholm
Open hours 21.00 - 03.00

Presale tickets:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Skånegatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18
Sand Leaper
Da er det bestemt!Fredag 7 februar setter jeg og Haak oss på Säfflebussen(eller muligens toget) og drar til Stockholm!Gleder meg allerede!:happy2:
lonne
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Da er det bestemt!Fredag 7 februar setter jeg og Haak oss på Säfflebussen og drar til Stockholm!Gleder meg allerede!:happy2:


Bra ide grabbar ! Vi ses där...
Sand Leaper
Noen bra cd/platebutikker dere kan anbefale i Södermalm/Stockholm City?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Noen bra cd/platebutikker dere kan anbefale i Södermalm/Stockholm City?
Här kan du nog leta reda på lite
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=butiker

Behöver du leta i karta -->> http://www.gulasidorna.se
Klicka där på Karta & Vägbeskrivning, se till at få med fullständiga gatunamnet, nummer och Stockholm under postort... annars e den sök motorn så kännslig :gsmile:

.../ Steve :gsmile:
SteveTranz4ever
Imorrn ska jag nog köpa biljett till detta :D

Vilka är det mer som ska gå nu ?
Sand Leaper
Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det?
Ja visst :) Jag har vart på det stället många gånger så jag känner till lokalen bra... Det finns en spiral trappa som går ner alldeles till vänster när man kommer in i entrén, antingen där eller nedanför den vid en viss tid.

Gjorde ett par kartor... kanske kan hjälpa till att hitta lättare






WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Imorrn ska jag nog köpa biljett till detta :D

Vilka är det mer som ska gå nu ?


Jag, :rolleyes:
Grymt dåligt med pengar men ska försöka fixa cash till imorgon iaf...

Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah.
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah.


Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement