|
Harry Lemon aka Lemon 8. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Aendy
Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen) |
Jo, men det är juh _nu_ jag vill ha pengarna! ;)
Mitt gamla, privata, jobb, körde samma löneform. Det är väl mest timlöns anställa som har det så. Men men, efter tre månader eller nåt blir det månadslön istället, då får jag två löner på en månad första gången, :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Var på Pitch idag och köpt min biljett idag i alla fall... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är det nån som har nåt set med Lemon8 så säg för bövulen till mig... vill jue hae :D |
|
|
| Gaby |
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(
Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(
Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip: | Skaru låna ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| Steve:sjekk ut Lemon 8 - Live @ Nightlive 29.10.02.Hvis Harry spiller som det på Fokused,ja da kommer jeg til å være helt most etterpå:D |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(
Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip: |
:( :nervous: :eek:
Kom igen nu Gaby, vill juh ha dig med, jaja...har som du vet samma problem med pengar, men lånade lite cash av Singularity så jag fick råd till tickets till Lemon 8...
Men men....kanske? |
|
|
| Gaby |
PARTY på lördag!!!
Nu ska det röjas på golvet!!!! :D
I LOVE FOKUSED!!! |
|
|
| Sand Leaper |
| Godt å se at SWETA vil bli godt representert på Fokused denne gangen også:DHvordan kjenner vi dere igjen? |
|
|
| el_vez |
| ja det är ju synd att man måste plugga i helgen... och bor typ 60 mil från stockholm... |
|
|
| AC. |
| Ja det är ju synd att man inte är 20 när man bor i sthlm och inte behöver plugga(löngn) i helgen |
|
|
| Haak |
OK,1 dag til showtime!En meetup hadde vært fint,så hvis noen kunne foreslå et tidspunkt og et sted,så hadde det vært bra.
| quote: | | ... Det finns en spiral trappa som går ner alldeles till vänster när man kommer in i entrén, antingen där eller nedanför den vid en viss tid. |
Det høres jo bra ut...men når?
-Sand Leaper @ Haak's residency |
|
|
|
|