return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Harry Lemon aka Lemon 8. (pg. 3)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Aendy
Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen)


Jo, men det är juh _nu_ jag vill ha pengarna! ;)

Mitt gamla, privata, jobb, körde samma löneform. Det är väl mest timlöns anställa som har det så. Men men, efter tre månader eller nåt blir det månadslön istället, då får jag två löner på en månad första gången, :p
SteveTranz4ever
Var på Pitch idag och köpt min biljett idag i alla fall...
SteveTranz4ever
Är det nån som har nåt set med Lemon8 så säg för bövulen till mig... vill jue hae :D
Gaby
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(

Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(

Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip:
Skaru låna ;)
Sand Leaper
Steve:sjekk ut Lemon 8 - Live @ Nightlive 29.10.02.Hvis Harry spiller som det på Fokused,ja da kommer jeg til å være helt most etterpå:D
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
Suck mina pengar är försenade :whip: :whip: :whip: så nu blir det nog inge party för min del :whip: denna lördag...:( :(

Och just nu när ALLA är så panka???!!! :whip: :whip: :whip:


:( :nervous: :eek:

Kom igen nu Gaby, vill juh ha dig med, jaja...har som du vet samma problem med pengar, men lånade lite cash av Singularity så jag fick råd till tickets till Lemon 8...

Men men....kanske?
Gaby
PARTY på lördag!!!

Nu ska det röjas på golvet!!!! :D

I LOVE FOKUSED!!!
Sand Leaper
Godt å se at SWETA vil bli godt representert på Fokused denne gangen også:DHvordan kjenner vi dere igjen?
el_vez
ja det är ju synd att man måste plugga i helgen... och bor typ 60 mil från stockholm...

AC.
Ja det är ju synd att man inte är 20 när man bor i sthlm och inte behöver plugga(löngn) i helgen
Haak
OK,1 dag til showtime!En meetup hadde vært fint,så hvis noen kunne foreslå et tidspunkt og et sted,så hadde det vært bra.

quote:
... Det finns en spiral trappa som går ner alldeles till vänster när man kommer in i entrén, antingen där eller nedanför den vid en viss tid.


Det høres jo bra ut...men når?

-Sand Leaper @ Haak's residency
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement