return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הפרויקט של גדעון רייכר - בואי
View this Thread in Original format
DjChook
תלחצו כאן

הינה השיר המצחיק הזה
תודה לשגיא ששלח לי אותו

מקווה שתהנו,
וד"א תקשיבו לכל השיר, למרות שדידי הררי מציק, אתם חייבים לשמוע את האמהרית, הכי קורע
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אוי זה פשוט שיר גדול
כולכם חייבים לשמוע אותו

אני ישים פה
DIRECT DOWNLOAD
עוד כמה דקות


קצת באיחור לא ?:)
טוב שלא המלצת על חלום מתוק....

או במילים שלך:
חן יהומו....
תמליץ על חלום מתוק וזהו


:P
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
קצת באיחור לא ?:)
טוב שלא המלצת על חלום מתוק....

או במילים שלך:
חן יהומו....
תמליץ על חלום מתוק וזהו


:P


הוא מתכוון לפארודיה על זה או אנערף...
ולפי מה שהבנתי קודם קוראים לזה הפרוייקט של גדעון רייכר
DjChook
התבלבלתי
תיקנתי
Sniper
איפה הדרייקט לינק
?!?
!?
!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
איפה הדרייקט לינק
?!?
!?
!


למה לאנשים אין סבלנות!?
הוא אמר שיהיה עוד מעט אז כנראה שהוא התכוון לזה
warpedd_
חן מה נסגר?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
התבלבלתי
תיקנתי


אוקי סלחתי :P
חולה עליך חן!
HyPeRSoNiC
אחי
אני משתוקק לשמוע את השיר!
איפה זה??
Hell_Copter
אני משתגע ממכם... איזה פושרים אתם!!
תגידו תודה ותמתינו בסבלנות
אני סוגר את הט'רד עד שחן ישלח לי הודעה באיי סי קיו שזה מוכן...

DjChook
תהנו :)
HyPeRSoNiC
תודה אחי
מוריד עכשיו
תגובה בעוד דקות ספורות........ :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement