|
הפרויקט של גדעון רייכר - בואי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תלחצו כאן
הינה השיר המצחיק הזה
תודה לשגיא ששלח לי אותו
מקווה שתהנו,
וד"א תקשיבו לכל השיר, למרות שדידי הררי מציק, אתם חייבים לשמוע את האמהרית, הכי קורע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אוי זה פשוט שיר גדול
כולכם חייבים לשמוע אותו
אני ישים פה
DIRECT DOWNLOAD
עוד כמה דקות |
קצת באיחור לא ?:)
טוב שלא המלצת על חלום מתוק....
או במילים שלך:
חן יהומו....
תמליץ על חלום מתוק וזהו
:P |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
קצת באיחור לא ?:)
טוב שלא המלצת על חלום מתוק....
או במילים שלך:
חן יהומו....
תמליץ על חלום מתוק וזהו
:P |
הוא מתכוון לפארודיה על זה או אנערף...
ולפי מה שהבנתי קודם קוראים לזה הפרוייקט של גדעון רייכר |
|
|
| Sniper |
איפה הדרייקט לינק
?!?
!?
! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
איפה הדרייקט לינק
?!?
!?
! |
למה לאנשים אין סבלנות!?
הוא אמר שיהיה עוד מעט אז כנראה שהוא התכוון לזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
התבלבלתי
תיקנתי |
אוקי סלחתי :P
חולה עליך חן! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
אני משתוקק לשמוע את השיר!
איפה זה?? |
|
|
| Hell_Copter |
אני משתגע ממכם... איזה פושרים אתם!!
תגידו תודה ותמתינו בסבלנות
אני סוגר את הט'רד עד שחן ישלח לי הודעה באיי סי קיו שזה מוכן... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תודה אחי
מוריד עכשיו
תגובה בעוד דקות ספורות........ :D |
|
|
|
|