|
הפרויקט של גדעון רייכר - בואי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יווווו איזה התרגשות...
הגעתי עכשיו למהירות שיא בהורדה!!
1.43k\sec!!!!
שיט זה ירד חזרה...
:rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח
איזה חזק !!!!!
יא אללה האמהרית הרג אותייי
יוווווווווווו נפלו לי הפנים מרוב צחוק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יו חן יצאת קינג
וגם שגיא
:D |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחח שיר טוב !!!!!!!!!!!!!
אהבתי!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
יאלה תסיימו להוריד חנקתם את ביהס אני לא יכול אפילו לתקן איזה טעות בעמוד
HTML
כי תקעתם ת'סרבר
(אבל ששששש) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
יאלה תסיימו להוריד חנקתם את ביהס אני לא יכול אפילו לתקן איזה טעות בעמוד
HTML
כי תקעתם ת'סרבר
(אבל ששששש) |
זה פשוט יורד בקצב של צב ... |
|
|
| DjChook |
אני מוחק את זה מהסרבר
מי שלא הספיק להוריד
שימצא מחברים
סורי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני מוחק את זה מהסרבר
מי שלא הספיק להוריד
שימצא מחברים
סורי |
חכה דקה יא מאנייק !!!
אני ב 60 אחוז |
|
|
| Dj Black-Dragon |
:\
לא הספקתי.. |
|
|
| luckystrike |
| אני הספקתי בסוף ! |
|
|
| DjChook |
דקה דקה
זה תוקע את הסרבר
בוא תמצוץ לי,
סתם אני אשלח את זה למי שירצה... אבל אני לא יכול חחח
אז תאלצו להוריד את זה מהאפטיפי שלי שזה כבר טיפה יותר מסובך אבל ניתן לביצוע
דברו איתי באייסי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
דקה דקה
זה תוקע את הסרבר
בוא תמצוץ לי,
סתם אני אשלח את זה למי שירצה... אבל אני לא יכול חחח
אז תאלצו להוריד את זה מהאפטיפי שלי שזה כבר טיפה יותר מסובך אבל ניתן לביצוע
דברו איתי באייסי |
בוא יא חתיכת מתוסבך חן :) |
|
|
| Hell_Copter |
גמר לי על החיים!!!!!!
איזה שיר מצחיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אדורם קייסי לא שייך לכאן
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|