return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
Fredag 31 januari, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Premiär med Seb Fontaine
------------------------------------------
*Another Lovely Day*
Dave Seaman,Parham,Putte Ponsbach

*******************************************
Lördag 8 februari

*Fokused*
Premiär för ny klubb med Lemon8

*******************************************
Fredag 28 februari, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Special - Sportlovsfest

*******************************************
Fredag 28 mars, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************
Torsdag 17 april, 2003

*Doghouse*
Skärtorsdagen - Påskfest!

*******************************************
Fredag 25 april, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Special

*******************************************
Valborg 29 april-1 maj, 2003

*Monday Bar Valborg Cruise med Cream*

*******************************************
Fredag 30 maj, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Special

*******************************************
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby

*******************************************
Fredag 28 mars, 2003

*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************


Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip:
reveal
vad innebär trance nation exakt? kan man förvänta sig djs av samma kaliber som tiesto? isf är det värdelöst att dom lägger det på samma dag... :whip:
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip:


Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip:
Håller med


*grrrrrrrr big time* :whip: :mad:


Tack för din fina kallender Gaby :gsmile:
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy
Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto.


Doghouse har en trogen publik och det är inte brats...:whip:
sipowitz
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip:


MMmm vet inte om det bara är jag som har en förmåga att se allt positivt... :-)

Men faen detta är klockrent så länge som de inte spelar exakt samma timmar.... jag bor i skåne så hae tänkt kolla på tiesto i köpenhamn och skippa stockholm. Men om det blir både tiesto och trancekväll så är ju stockholm givet =)
Ravesquad
grejen e den att vad spelar tiesto för musik egentligen? på senaste tiden tycker ja hans sets gått nre sig rejält, så nån riktig trance e nog inte o vänta trots att det e TIESTO... det beror förstås på vem som kommer till trance nation men e det typ fergie eller varför inte ornadel så blir det nog fetare där, om det inte va för att alla kommer va på TIESTO förstås...
faan va klantiga dom e hur kan dom göra så här? känns som rejvkommisionen har ett finger med i spelet...detta e kanske den enda tillåtna dan för en internationell trance-dj i sthlm:whip:
tänk om trance nation tog hit PvD:D fast det händer väl inte eftersom det e MoS, men vilka trance-djs finns det på Mos? känns som dom mest lirar house numera..så då blir det kanske TIESTO iaf, skulle ju kännas rätt konstigt att inte se han när han spelar i sthlm.. hur ska ni göra?
Gaby
Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY i Stockholm
(sånt som är officiellt)

*******************************************

Lördag 8 mars
Fokused - Göta Källaren

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=90193

*******************************************

Lördag 29 mars

*Fokused* - Tiesto och Gilen

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=90852


*******************************************

Torsdag 17 april, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=86701
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=90411

*******************************************

Valborg 29 april-1 maj, 2003

*Monday Bar Valborg Cruise med Cream*

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=84746

*******************************************

Fredag 29 maj, 2003

- Judge Jules?

*******************************************
Gaby
VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm!

WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm!


Håller med... det känns riktigt bra just nu! :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Gaby
*******************************************

Fredag 29 maj, 2003

- Judge Jules?

*******************************************


Men då är juh Stockholm electronica...hur går detta ihop? Först krockar Jules med electronica...sen krockar Gielen med electronica...hur bra koll har dom egentligen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement