|
Lite datum att ringa in i kalendern... BIG PARTY! (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Fredag 31 januari, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Premiär med Seb Fontaine
------------------------------------------
*Another Lovely Day*
Dave Seaman,Parham,Putte Ponsbach
*******************************************
Lördag 8 februari
*Fokused*
Premiär för ny klubb med Lemon8
*******************************************
Fredag 28 februari, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special - Sportlovsfest
*******************************************
Fredag 28 mars, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************
Torsdag 17 april, 2003
*Doghouse*
Skärtorsdagen - Påskfest!
*******************************************
Fredag 25 april, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special
*******************************************
Valborg 29 april-1 maj, 2003
*Monday Bar Valborg Cruise med Cream*
*******************************************
Fredag 30 maj, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special
******************************************* |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
*******************************************
Fredag 28 mars, 2003
*Monday Bar WEEKEND*
Special - Trance Nation med Ministry of Sound
---------------------------------------------
*Fokused*
Tiesto in STHLM!!!
*******************************************
|
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip: |
|
|
| reveal |
| vad innebär trance nation exakt? kan man förvänta sig djs av samma kaliber som tiesto? isf är det värdelöst att dom lägger det på samma dag... :whip: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip: |
Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip: | Håller med
*grrrrrrrr big time* :whip: :mad:
Tack för din fina kallender Gaby :gsmile: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Tycker det verkar rätt oki, kanske bratsen går på MoS så det blir en ren trancepublik hos Tiesto. |
Doghouse har en trogen publik och det är inte brats...:whip: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Asså, om det blir så här kommer jag lacka nåt enormt. De får fan ta och styra upp det. :whip: |
MMmm vet inte om det bara är jag som har en förmåga att se allt positivt... :-)
Men faen detta är klockrent så länge som de inte spelar exakt samma timmar.... jag bor i skåne så hae tänkt kolla på tiesto i köpenhamn och skippa stockholm. Men om det blir både tiesto och trancekväll så är ju stockholm givet =) |
|
|
| Ravesquad |
grejen e den att vad spelar tiesto för musik egentligen? på senaste tiden tycker ja hans sets gått nre sig rejält, så nån riktig trance e nog inte o vänta trots att det e TIESTO... det beror förstås på vem som kommer till trance nation men e det typ fergie eller varför inte ornadel så blir det nog fetare där, om det inte va för att alla kommer va på TIESTO förstås...
faan va klantiga dom e hur kan dom göra så här? känns som rejvkommisionen har ett finger med i spelet...detta e kanske den enda tillåtna dan för en internationell trance-dj i sthlm:whip:
tänk om trance nation tog hit PvD:D fast det händer väl inte eftersom det e MoS, men vilka trance-djs finns det på Mos? känns som dom mest lirar house numera..så då blir det kanske TIESTO iaf, skulle ju kännas rätt konstigt att inte se han när han spelar i sthlm.. hur ska ni göra? |
|
|
| Gaby |
| VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm! |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
VILKEN VÅR!! Nu känns det ju skönt att bo i Stockholm! |
Håller med... det känns riktigt bra just nu! :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
*******************************************
Fredag 29 maj, 2003
- Judge Jules?
******************************************* |
Men då är juh Stockholm electronica...hur går detta ihop? Först krockar Jules med electronica...sen krockar Gielen med electronica...hur bra koll har dom egentligen? |
|
|
|
|