|
מצלמת תנועה מתעדת תאונה בצומת... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אהה זה הגיע ביחד שניהם
רוצח אימיילים זה חצי מגה כל אחד
:)
טוב הינה זה:

 |
|
|
| Major_X |
שאני אבין..
אין אפשרות להעלות את הקבצים לאתר
אלא רק להראות איפה הם יושבים בלינק אחר? |
|
|
| DjChook |
בדיוק
בכל מקרה
חטמתי את העמוד הקודם עם התמונות
אז תבדקו שם |
|
|
| Sniper |
| אישית אני לא רואה כלום... |
|
|
| Major_X |
אחי
תסתכל טוב בתמונות
בתמונה השניה רואים את הרוכב אופנוע באויר... |
|
|
| Sniper |
אההה אמאלההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
לא שמתי לב שהיה תזה של הגלילה בצד ימין
ה' ישמוררר |
|
|
| Shahar |
הבן זונה יקבל מאסר עולם ויזיינו אותו עוד על זה בכלא....
בן זונה.. |
|
|
| NyKoN |
אחחחחח
יו זה בטח ערבי...
זה מזעזע רצח
אמאלה
למה לעזאזל הוא נוסע באדום?!#$ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יא אללה!!!!! איזה מטורפים יש על הכביש!!!!!!!!!!!
מוציא קצת את החשק לעשות רישיון, לא? |
|
|
| Hell_Copter |
פיייי יא רבאק לא נעים בכלל
יווו איזה סרטים
קודם ידידה שלי אמרה לי שהיא שמעה מחבר שלי שהייתה איזה תאונה באמפי
הרוג אחד ופצוע אחד
אני לא יודע אם זה נכון או לא... אבל אם כן זה יכול להיות ממש לא נעים!!! |
|
|
|
|