| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פיייי יא רבאק לא נעים בכלל
יווו איזה סרטים
קודם ידידה שלי אמרה לי שהיא שמעה מחבר שלי שהייתה איזה תאונה באמפי
הרוג אחד ופצוע אחד
אני לא יודע אם זה נכון או לא... אבל אם כן זה יכול להיות ממש לא נעים!!! |
כן זה נכון
רוכב אופנוע התהפף בתאונה הזאת ונהרג
אחי אתה לא תאמין בדיוק הלכנו להוציא כולם כסף
לקראת הדיסקוטק ושמענו אחוש חריקה ואז בום חזק אחושרמוטה !!!
כמו פיצוץ !
לא הבנו מאיפה זה בא ואז אחרי 10 דקות שמענו ברדיו ...
יוווו אופנוע זה כזה מסוכן יא ראבאנה ... וזה כל כך נוח ...
בטוח מתישהוא אני יעשה רישיון לאופנוע אבל ראסמי
זה הכי לא בטוח שיש |
|
|