return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מצלמת תנועה מתעדת תאונה בצומת... (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פיייי יא רבאק לא נעים בכלל

יווו איזה סרטים
קודם ידידה שלי אמרה לי שהיא שמעה מחבר שלי שהייתה איזה תאונה באמפי
הרוג אחד ופצוע אחד
אני לא יודע אם זה נכון או לא... אבל אם כן זה יכול להיות ממש לא נעים!!!

כן זה נכון

רוכב אופנוע התהפף בתאונה הזאת ונהרג

אחי אתה לא תאמין בדיוק הלכנו להוציא כולם כסף
לקראת הדיסקוטק ושמענו אחוש חריקה ואז בום חזק אחושרמוטה !!!
כמו פיצוץ !

לא הבנו מאיפה זה בא ואז אחרי 10 דקות שמענו ברדיו ...

יוווו אופנוע זה כזה מסוכן יא ראבאנה ... וזה כל כך נוח ...
בטוח מתישהוא אני יעשה רישיון לאופנוע אבל ראסמי
זה הכי לא בטוח שיש
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
כן זה נכון

רוכב אופנוע התהפף בתאונה הזאת ונהרג

אחי אתה לא תאמין בדיוק הלכנו להוציא כולם כסף
לקראת הדיסקוטק ושמענו אחוש חריקה ואז בום חזק אחושרמוטה !!!
כמו פיצוץ !

לא הבנו מאיפה זה בא ואז אחרי 10 דקות שמענו ברדיו ...

יוווו אופנוע זה כזה מסוכן יא ראבאנה ... וזה כל כך נוח ...
בטוח מתישהוא אני יעשה רישיון לאופנוע אבל ראסמי
זה הכי לא בטוח שיש


וואי סרט רע!!!!
יש לך עוד פרטים?
בן כמה הוא? מאיפה?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי סרט רע!!!!
יש לך עוד פרטים?
בן כמה הוא? מאיפה?

ואללה אין לי מושג ...
רק שמענו אחוש חריקה ודפיקה חבל"ז ...

ברדיו אמרו שאופנוע התהפך
אבל אני יודע שזה היה תאונה לפי הרעש

אלוהים יודע איך אבל שמעו את זה
עד בנק דיסקונט רועי !
ליד מרכז גירון שם
...
MoSH_MaN
רר"ר!!!!



איזה נהג בן זונה!!!!!!!1
\
רררררררררררררררררררררר


כושילהאמאשלווווווווווו!!~@##Q^$%$%#$##$^


:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה אין לי מושג ...
רק שמענו אחוש חריקה ודפיקה חבל"ז ...

ברדיו אמרו שאופנוע התהפך
אבל אני יודע שזה היה תאונה לפי הרעש

אלוהים יודע איך אבל שמעו את זה
עד בנק דיסקונט רועי !
ליד מרכז גירון שם
...


אתה מסתלבט?!?!
ידידה שלי הייתה בפארק עבדה שם ולא שמעה...
אתה סגור על זה שמהאמפישמעתם עד מרכז גירון?

יווו נסה לברר מי זה היה
אני מקווה שזה לא מישהו שאני מכיר או משהו
yahel222
בתור אחד עם רשיון ל50 סמ"ק שבקרוב יהפוך לרשיון עד 500 סמ"ק
אז אני יודע כמה זה מסוכן
והמדינה המזדיינת הזאת....שתבינו
בגלל שרוב התאונות של אופנועים עם מכוניות מסתיימות הרבה פעמים בפציעות קשות ואף מוות אז העלו את הביטוח של האופנועים בים כסף
ככה שיוצא שאחי שיש לו קטנוע 150 סמ"ק
קנה אותו ב13 אלף שקל בערך ומשלם ביטוח 4500 שקל בערך ואפילו יותר

אבל מה שהמדינה לא מבינה זה שהתאונות קורות בגלל לא נהגי האופנוע אלא נהגים שאין להם מושג לשלוט באוטו
כמו האידיוט הזה שהיה שיכור או משהו או סתם בחורה שקיבלה רשיון כי היא כוסית.... ואין לה מושג לנהוג
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222


אבל מה שהמדינה לא מבינה זה שהתאונות קורות בגלל לא נהגי האופנוע אלא נהגים שאין להם מושג לשלוט באוטו
כמו האידיוט הזה שהיה שיכור או משהו או סתם בחורה שקיבלה רשיון כי היא כוסית.... ואין לה מושג לנהוג



זה העניין אחי
היום בכביש זה יותר לדעת להישרד ולהיזהר מאחרים מאשר
לדעת לנהוג בעצמך ...
זה הבעסה של אופנוע אתה יכול לנהוג כמו סבתא
על 20 קמ"ש ועדיין להיהרג חס וכרפס בגלל איזה מעפן
שהשתגע עם האיביזה שלו ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
זה העניין אחי
היום בכביש זה יותר לדעת להישרד ולהיזהר מאחרים מאשר
לדעת לנהוג בעצמך ...
זה הבעסה של אופנוע אתה יכול לנהוג כמו סבתא
על 20 קמ"ש ועדיין להיהרג חס וכרפס בגלל איזה מעפן
שהשתגע עם האיביזה שלו ...


הקטע הוא שלמכונית לא יקרה כלום גם אם האופנוע לא יסע על 20...
יש לי חבר שעשה תאונה על האופנוע שלו עם אופנוע אחר
איזה אחד שליח פיצה או משהו חיפש בית ונסע לאט בצד של הכביש
ראה שפספס את הבית ועשה פרסה ככה סתם
חבר שלי נתקע בו עם האופנוע והתרסק על הכביש
טוטאלוס לאופנוע ואיזה פצעים קשים היה לו... חבל על הזמן
DjChook
זה לא ממש נכון מורן

ברוב התאונות בין מכונית לאופנוע האופנוע אשם

וזה מהסיבה שהם תמיד אבל תמיד גונבים את הצהוב של ההתחלה

ולפעמים גם עומדים בכביש לפני זה מחממים את המנוע :)

אין מה לעשות
זה מה שקורה שאופנוע של 50 סמק לא יכול לעמוד בתור כמו מפגר

(לא שלרגע אני לא מאשים את נהגי האיביזות)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ברור התאונות בין מכונית לאופנוע האופנוע השם


השם?

DjChook
תיקנתי :)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
תיקנתי :)


חחחחחחחח סוףסוף מצאתי לך שגיאה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement