return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טרד לילי... צ'וקולאט (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בלעעעעח ... לא סובל קפה!!
נזכרתי מי סיפר לי על המתכון...
חברה של חבר שלי :D
לא שזה עוזר לכם.. אבל סתם לציין את זה


נראה לי מקופלת לבנה בתוך חלב יכול להיות אפילו יותר בסט

ועוד משהו... יצא טעם חדש לשוקולד פרה
אבא שלי קנה בסופר לפני כמה ימים...
זה שוקולד לבן עם עוגיות בתוכו
איזה בסט!!!!!!!
חובה שתטעמו לפחות פעם אחת
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
בונא זה אחד השוקולדים היותר טובים שאכלתי
מזכיר את פסק זמן רד. רק הרבה יותר טעים

זה יעני שוקולד ובפנים גלילית, משהו משובחחח



נראה בן זונה !
מת לנסות
יש חטיף כזה וופל קטן קוראים לו
"משהוא טוב"

בצבא אני קונה פול כאלה טעים רצח
וופל גדול עם גלילית בפנים !
מישהוא מכיר ?

חן איך קוראים למה שאמרת וכמה עולה ?
Hell_Copter
חחחחח משהו טוב...
עדיף טוב טעם :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח משהו טוב...


מכיר ?
???

אחי זה וופל סופני !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מכיר ?
???

אחי זה וופל סופני !


לא מכיר...
פשוט זה מזכיר את טוב טעם שזה בסט!!
oDrori
Cudberry
עם צימוקים.

Ownz Me.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
Cudberry
עם צימוקים.

Ownz Me.


חטיף בהשראת טו בשבט?!
מה זה צימוקים? :D
Shahar
טובלרון ובואנו חבר'ה ה-ד-ב-ר-י-ם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
טובלרון ובואנו חבר'ה ה-ד-ב-ר-י-ם


טובלרון זה חמוד כמה זמן אחרי שאתה חוזר מחול... בעיקר הלבן
אבל לא הדבר...
וקינדר בואנו זה סתם ... :)
רק הפרסומת מצחיקה....
אתה יודע מה יש לי? יש לי קינדר בואנו... ובואנו זה טוב
ואז הגמד הקטן גונב לו אחד וצוחק... קבל זין הומו גם לי יש עכשיו ואני אפילו לא שילמתי על שלי!!
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק הפרסומת מצחיקה....
אתה יודע מה יש לי? יש לי קינדר בואנו... ובואנו זה טוב
ואז הגמד הקטן גונב לו אחד וצוחק... קבל זין הומו גם לי יש עכשיו ואני אפילו לא שילמתי על שלי!!


לא לא לא. מה שמצחיק בפרסומת זה שהוא בא לו
"מה אתה אוכל?"

"מה?"

"מה זה!!!!"

Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טובלרון זה חמוד כמה זמן אחרי שאתה חוזר מחול... בעיקר הלבן
אבל לא הדבר...
וקינדר בואנו זה סתם ... :)
רק הפרסומת מצחיקה....
אתה יודע מה יש לי? יש לי קינדר בואנו... ובואנו זה טוב
ואז הגמד הקטן גונב לו אחד וצוחק... קבל זין הומו גם לי יש עכשיו ואני אפילו לא שילמתי על שלי!!


ח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
לא לא לא. מה שמצחיק בפרסומת זה שהוא בא לו
"מה אתה אוכל?"

"מה?"

"מה זה!!!!"


זה במישור העקרוני ויזואלי
לא במישור הפנימי מחשבתי

או לפי ניסוח של שמעון וביטון שלך זה במישור של הת'כלס ושלי במישור הפילוסופי

שחר... איזה מטוס נפל על אמא שלך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement