|
טרד לילי... צ'וקולאט
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
בונא זה אחד השוקולדים היותר טובים שאכלתי
מזכיר את פסק זמן רד. רק הרבה יותר טעים
זה יעני שוקולד ובפנים גלילית, משהו משובחחח
 |
|
|
| NaOren |
אז ת'גבר......
איך ת'מרגיש אחי? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
נראה משובח
חובה לנסות..... רשמתי לי..... תודה אחי! :D |
|
|
| Hell_Copter |
אם כבר אז כבר...
נסו את המתכון של... אנערף עם בוטנים לא זוכר של מי
אבל שמעתי את זה מחבר שלי ששמע את זה ממישהי...
לוקחים כוס חלב ומחממים אותה שהחלב יהיה חם
ואז לוקחים מקופלת ומכניסים פנימה והיא נמסה
חלב מקופלת... הבנתי זה בסט של דבר!!! |
|
|
| Shahar |
| וואייייייייייייייייי אהבתי!! |
|
|
| DjChook |
נראה לי טעמתי משהו כזה רועי באמת ליגה
ד"א לפני שלוש שנים חברה מגבעתיים הכינו בטיול חנוכה בערבה
שזה יעני בדרום, בלילה, בקור מטורףףף
את השוקו הכי טעים שטעמתי
הם שפכו מלא חלב לסיר
חיממו אותו
ואז התחילו לשפוך פנימה שמנת ושוקולד למריחה
זה יצא משהו טוווווווווווווווב |
|
|
| Shahar |
| יחחחחחחח יו בואו נעשה טרד על מתכוניםםםםםםם ! |
|
|
| MoSH_MaN |
שוקו
בעע
בדר"כ מגעיל
עדיף קפה!
שוקולד זה טוב
אבל כמה אפשר לאכול?
שמנים :p |
|
|
| DjChook |
תודה על המחמאה
אין כמו
TIM TAM
בשוקו
ולא אני לא אוהב קפה |
|
|
| luckystrike |
רועי זה דיי מוכר
אפשר להוסיף לחלב מקופלת מרשמלו
זה משהוא בסט !
בארומה יש שוקו טעים לאללה
גם הם ככה בשיטה הזאת
שוקלד אנגלי ועליו חלב רותח ... |
|
|
| DjChook |
מורן זה כמעט בכל קופי שופ.
גם בארקפה זה ככה |
|
|
| MoSH_MaN |
כן זה שוקו טוב
אבל חוץ מזה בעעע
למרות ששוקו קר זה נחמד
אבל עדיף קפה הפוך עם שתי סוכר
;) |
|
|
|
|