|
ni som är uppe nu, spana in innan det är för sent (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
hahahahaha fy fan va bra log :crazy: :crazy: :crazy: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Vizay |
gruppen arga unga hackare e rätt sköna måste jag säga....de här e inte deras första hack heller....dom har bl.a. hackat sms-systemet också :D (vet inte om nån annan här har fått det smset från AUH men jag å flera polare har det iaf)
istället för att man ser numret det kommer ifrån precis innan man går in i själva medelandet så står det bara AUH precis soom om man hade dom i telefonboken...bara det att de hade vi inte :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
gruppen arga unga hackare e rätt sköna måste jag säga....de här e inte deras första hack heller....dom har bl.a. hackat sms-systemet också :D (vet inte om nån annan här har fått det smset från AUH men jag å flera polare har det iaf)
istället för att man ser numret det kommer ifrån precis innan man går in i själva medelandet så står det bara AUH precis soom om man hade dom i telefonboken...bara det att de hade vi inte :D |
det känns ju på nåt sätt som ... sjukt mycket värre, för där går de in i privatpersoners angelägenheter och pajar... det är inte det som de "utger sig" för att vara emot liksom... :rolleyes: hur vet dom att dom inte pajade hela sms-systemet... |
|
|
| dbl |
åh herregud... :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
ROFLMAO... kan man bli mycket dummare??? |
|
|
| Glorie |
alla verkar bara fatta allt me loggen....utom ja för ja e väl dum...
läste iofs kanske bara en femtedel, sen orka ja inte mer :)
var det roligt asså? Kanske om man förstår allt datasanck? :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
alla verkar bara fatta allt me loggen....utom ja för ja e väl dum...
läste iofs kanske bara en femtedel, sen orka ja inte mer :)
var det roligt asså? Kanske om man förstår allt datasanck? :p |
e ju inte så svårt tt förstå.. :) |
|
|
| reveal |
| om glorie inte i själva verket ÄR TRANCE-ALBUM? :stongue: j/k |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
det känns ju på nåt sätt som ... sjukt mycket värre, för där går de in i privatpersoners angelägenheter och pajar... det är inte det som de "utger sig" för att vara emot liksom... :rolleyes: hur vet dom att dom inte pajade hela sms-systemet... |
tror du missförstod lite hur jag förklarade :p
dom hackade sms-systemet på så vis att dom kunde skicka sms via det utan att behöva betala...det handlade inte om att dom tog sig in i folks mobiler |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
tror du missförstod lite hur jag förklarade :p
dom hackade sms-systemet på så vis att dom kunde skicka sms via det utan att behöva betala...det handlade inte om att dom tog sig in i folks mobiler |
hmmm, som jag förstod dig så kom "AUH" upp som avsändare på ALLA sms som skickades... du fick ju sms med "AUH" som avsändare, och jag antar att hackergruppen inte skickade till dig personligen? utan att alla sms som skickades fick sin avsändare manipulerad
har jag fattat rätt? |
|
|
| Vizay |
| AUH kom upp som avsändare ja....men jag förstår inte riktigt vad du menade med att dom fick sin avsändare manipulerad....dom utnyttjade själva systemet bara å skapade en egen operatör på smsnätet så att säga |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
AUH kom upp som avsändare ja....men jag förstår inte riktigt vad du menade med att dom fick sin avsändare manipulerad....dom utnyttjade själva systemet bara å skapade en egen operatör på smsnätet så att säga |
men det kom som avsändare på ALLA sms väl, dvs även de som andra människor skickade? |
|
|
|
|