|
ni som är uppe nu, spana in innan det är för sent
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| haha, kan dom gött ha...:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vad fasen är det där ? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad fasen är det där ? |
antipiratbyrån är de som ska motverka piratkopiering etc... ligger inne på tex kazaa och tjallar till internetprovidern att den å den delar ut ©-material
nu har nån hackat sidan :D |
|
|
| robstar |
fan missa :/
Nån som har tagit screenshot? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by robstar
fan missa :/
Nån som har tagit screenshot? |
Säger detsamma jag vill oxå se ju....:D :D |
|
|
| Vizay |
| den där loggen e ifrån när dom driver med en grabb som inte har en susning om va han håller på med....kul om man förstår vad dom gör, totalt meningslös om man inte har en aning :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vizay
den där loggen e ifrån när dom driver med en grabb som inte har en susning om va han håller på med....kul om man förstår vad dom gör, totalt meningslös om man inte har en aning :D |
Jag gråter av skratt... det är faen tragiskt! |
|
|
| x-dream |
Danke Glorie....
*LOL* at loggan....Smart kille... |
|
|
| reveal |
| faktum är att jag tog en screenshot, den är inte riktigt likadan som den glorie postade, för hennes bild kommer från den första hackningen, detta var det andra :D (om nån sjukt gärna vill se så kan jag posta) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
faktum är att jag tog en screenshot, den är inte riktigt likadan som den glorie postade, för hennes bild kommer från den första hackningen, detta var det andra :D (om nån sjukt gärna vill se så kan jag posta) |
Posta... |
|
|
|
|