return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
ni som är uppe nu, spana in innan det är för sent
View this Thread in Original format
reveal
http://www.antipiratbyran.com/ är hackad igen :cool:
SWE_TRANCE
haha, kan dom gött ha...:D
SteveTranz4ever
Vad fasen är det där ?
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad fasen är det där ?


antipiratbyrån är de som ska motverka piratkopiering etc... ligger inne på tex kazaa och tjallar till internetprovidern att den å den delar ut ©-material
nu har nån hackat sidan :D
robstar
fan missa :/

Nån som har tagit screenshot?
x-dream
quote:
Originally posted by robstar
fan missa :/

Nån som har tagit screenshot?


Säger detsamma jag vill oxå se ju....:D :D
Glorie
ja tar inte åt mig äran... ja hr inte screenshotat asså
men jag hitta den ändå

http://www.gamingeye.com/skarmdumpa.../9509-large.jpg

häre vare nån logg om man orkar läsa?

http://www.home.no/zaver/skoj/dc_log.txt
Vizay
den där loggen e ifrån när dom driver med en grabb som inte har en susning om va han håller på med....kul om man förstår vad dom gör, totalt meningslös om man inte har en aning :D
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
den där loggen e ifrån när dom driver med en grabb som inte har en susning om va han håller på med....kul om man förstår vad dom gör, totalt meningslös om man inte har en aning :D


Jag gråter av skratt... det är faen tragiskt!
x-dream
quote:
Originally posted by Glorie
ja tar inte åt mig äran... ja hr inte screenshotat asså
men jag hitta den ändå

http://www.gamingeye.com/skarmdumpa.../9509-large.jpg

häre vare nån logg om man orkar läsa?

http://www.home.no/zaver/skoj/dc_log.txt


Danke Glorie....

*LOL* at loggan....Smart kille...

reveal
faktum är att jag tog en screenshot, den är inte riktigt likadan som den glorie postade, för hennes bild kommer från den första hackningen, detta var det andra :D (om nån sjukt gärna vill se så kan jag posta)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
faktum är att jag tog en screenshot, den är inte riktigt likadan som den glorie postade, för hennes bild kommer från den första hackningen, detta var det andra :D (om nån sjukt gärna vill se så kan jag posta)


Posta...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement