return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
יום הולדת משולשת! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
היי!!! לאן הטרדים שלי נעלמו חחחחח
סורי שפתחתי איזה 4 טרדים על זה אבל הסרבר המעפן הזהה
ניתקע ולחצתי שוב ושוב
בקיצררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר



אני מחקתי אותם בדיוק בגלל זה
:)

הבנתי שבטח זה היה בטעות ...

NEVRMIND
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני מחקתי אותם בדיוק בגלל זה
:)

הבנתי שבטח זה היה בטעות ...

NEVRMIND


חחחחחח ואני עוד ביקשתי ממנו יפה באיי סי קיו למחוק :D
אמרתי לו תודה שראיתי שהם נמחקו
אבל לא לדאוג... לקחתי כבר את התודה חזרה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אבל לא לדאוג... לקחתי כבר את התודה חזרה


לרגע לא חשבנו שלא יא קר-לב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לרגע לא חשבנו שלא יא קר-לב


יקר לב :D

קבלו קטע...
הייתי עם חבר שלי וחברים שלו באוטו ונסענו למסיבה לפני כמה זמן
בתוך האוטו הייתי עם מעיל ואז שירדנו בטי אל וי אז השארתי את המעיל באוטו... והייתי עם גופיה
קיצר חברים שלו הדביקו לי שם תנכי... איזה מוזר זה
הם קוראים לי רחביד
DjChook
רחב יד
זה בגלל הזין העבה שלך ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
רחב יד
זה בגלל הזין העבה שלך ?


איך ידעת?

דרך אגב.. נסו להגיד את זה כאילו זה רחבעם או רחביה ואז תבינו למה תנכי
Rising
תודה רבה אחים שלי

:D
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יקר לב :D

קבלו קטע...
הייתי עם חבר שלי וחברים שלו באוטו ונסענו למסיבה לפני כמה זמן
בתוך האוטו הייתי עם מעיל ואז שירדנו בטי אל וי אז השארתי את המעיל באוטו... והייתי עם גופיה
קיצר חברים שלו הדביקו לי שם תנכי... איזה מוזר זה
הם קוראים לי רחביד


(יופי טופי (מה אתה מסיט את הנושא יש כאן פארטייה
:)


מזל טוב גדול מאוד ליובל ואורן!!!!!!! חולה ממכם אחים שלי
:9

מזל טוב קצת יותר קטן אבל גם שמן למוש!!!
Sniper
חחחחחחחחח סורי מורן...:]
ורועי יקמצן!!!!!
Flotser
מזל טוב!!!!!!!!!

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יקר לב :D

קבלו קטע...
הייתי עם חבר שלי וחברים שלו באוטו ונסענו למסיבה לפני כמה זמן
בתוך האוטו הייתי עם מעיל ואז שירדנו בטי אל וי אז השארתי את המעיל באוטו... והייתי עם גופיה
קיצר חברים שלו הדביקו לי שם תנכי... איזה מוזר זה
הם קוראים לי רחביד


איזה חברים בלי קשר יא אללה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
איזה חברים בלי קשר יא אללה :)


חחחחחחח לא הבנתי למה אתה אומר את זה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement