return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
יום הולדת משולשת! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח לא הבנתי למה אתה אומר את זה :)


מה הקשר לגופייה ורחב יד? (חוץ מהיד הרחבה :) ) או שאולי היד הרחבה היא הקשר... :) טוב עזבתי אותי לרגע...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה הקשר לגופייה ורחב יד? (חוץ מהיד הרחבה :) ) או שאולי היד הרחבה היא הקשר... :) טוב עזבתי אותי לרגע...


כן אה... והם בלי קשר :D
קשה קליטה שכמוך :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן אה... והם בלי קשר :D
קשה קליטה שכמוך :)


אה..... אין לי ממש מה להגיד על זה :)
אני מנחש שאתה צודק :) אגב פול ספאמינג הולך פה אז אני אומר מזל טוב! :)
Izzy
happy birthday to the both of you!
and Mosh, you better be on here at least two more years

:)
ripcurl
מזל טוב אחים שלי!!!!!!!!!!!!!
Trance man
מאאאאזל טוף :D

אל תשתוללו יותר מידי היום! בלי סמים אהה?
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
מאאאאזל טוף :D

אל תשתוללו יותר מידי היום! בלי סמים אהה?
:)


הם ילדודס אחי :)
עדיין לא ניסו אלכוהול
אלא אם כן אייל מרשה ליובל לשתות... ;)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הם ילדודס אחי :)
עדיין לא ניסו אלכוהול
אלא אם כן אייל מרשה ליובל לשתות... ;)


ילדודס אה? יא גדול
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
ילדודס אה? יא גדול


אחחחחח פגעת בי!!!!
מה אתה לוקח קשה אחי? זה היה להעביר נקודה :)
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחחחחח פגעת בי!!!!
מה אתה לוקח קשה אחי? זה היה להעביר נקודה :)


לקחתי קשה?...
מה אתה לוקח אותי ברצינות רק רציתי להעביר נקודה.

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
לקחתי קשה?...
מה אתה לוקח אותי ברצינות רק רציתי להעביר נקודה.


אני לא לוקח אותך ברצינות :D
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא לוקח אותך ברצינות :D


good good ;)
שתצטרך לקחת אותי ברצינות אתה תדע מזה :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement