|
יום הולדת משולשת! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח לא הבנתי למה אתה אומר את זה :) |
מה הקשר לגופייה ורחב יד? (חוץ מהיד הרחבה :) ) או שאולי היד הרחבה היא הקשר... :) טוב עזבתי אותי לרגע... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה הקשר לגופייה ורחב יד? (חוץ מהיד הרחבה :) ) או שאולי היד הרחבה היא הקשר... :) טוב עזבתי אותי לרגע... |
כן אה... והם בלי קשר :D
קשה קליטה שכמוך :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אה... והם בלי קשר :D
קשה קליטה שכמוך :) |
אה..... אין לי ממש מה להגיד על זה :)
אני מנחש שאתה צודק :) אגב פול ספאמינג הולך פה אז אני אומר מזל טוב! :) |
|
|
| Izzy |
happy birthday to the both of you!
and Mosh, you better be on here at least two more years
:) |
|
|
| ripcurl |
| מזל טוב אחים שלי!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Trance man |
מאאאאזל טוף :D
אל תשתוללו יותר מידי היום! בלי סמים אהה?
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
מאאאאזל טוף :D
אל תשתוללו יותר מידי היום! בלי סמים אהה?
:) |
הם ילדודס אחי :)
עדיין לא ניסו אלכוהול
אלא אם כן אייל מרשה ליובל לשתות... ;) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הם ילדודס אחי :)
עדיין לא ניסו אלכוהול
אלא אם כן אייל מרשה ליובל לשתות... ;) |
ילדודס אה? יא גדול |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
ילדודס אה? יא גדול |
אחחחחח פגעת בי!!!!
מה אתה לוקח קשה אחי? זה היה להעביר נקודה :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחחחחח פגעת בי!!!!
מה אתה לוקח קשה אחי? זה היה להעביר נקודה :) |
לקחתי קשה?...
מה אתה לוקח אותי ברצינות רק רציתי להעביר נקודה. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
לקחתי קשה?...
מה אתה לוקח אותי ברצינות רק רציתי להעביר נקודה. |
אני לא לוקח אותך ברצינות :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא לוקח אותך ברצינות :D |
good good ;)
שתצטרך לקחת אותי ברצינות אתה תדע מזה :p |
|
|
|
|