return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב פעם רביעית ! ! ! :)
View this Thread in Original format
luckystrike
WOOPY

4-0-0-0
פוסטים !!!!!!!!

יא אללה אחוש מספר ...
DjChook
חחחחחחחחחחחחח טוב אני חייב
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי
יאללה תן מאמץ לחמש
MoSH_MaN
מזלט מורן!!!!!



quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלי
יאללה תן מאמץ לחמש


תן מאמץ לתשע ;)


עוד מעט אתה כובש את המקום הראשון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תן מאמץ לתשע ;)


עוד מעט אתה כובש את המקום הראשון


נראה לך?!
אני לא רוצה להציף את כל הפורומים שיש פה כדי לעבור את פוקס
בכלל בזמן האחרון אני לא יוצא מהפורום הזה
אפילו לא לזה של הריליסים
רק פעם בכמה ימים טובים
MoSH_MaN
:conf:

עכשיו דווקא לא תמשיך לכתוב כאן?
חחח
כמו שלא רצית לפתוח ט'רד על ה8000
כי אתה מרגיש כאילו שאנחנו צוחקים עליך?

יאללה די אתה תהיה ראשון
זה יכול לקחת יום וזה יכול לקחת חודש
but in the enddddddddddd

:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
:conf:

עכשיו דווקא לא תמשיך לכתוב כאן?
חחח
כמו שלא רצית לפתוח ט'רד על ה8000
כי אתה מרגיש כאילו שאנחנו צוחקים עליך?

יאללה די אתה תהיה ראשון
זה יכול לקחת יום וזה יכול לקחת חודש
but in the enddddddddddd

:p


מי אמר שאני יפסיק לכתוב פה?!
רק אומר שאין לי עצבים לפורומים אחרים בזמן האחרון ואני רק פה

ואתם כולכם יושבים לי על הזין (עכשיו חן יגיד הוא עבה אז כולם יכולים לשבת עליו) אז למה שיהיה אכפת לי לפתוח על 8000?!
פספסתי את זה... ביג דיל
MoSH_MaN
Fair Enough

הבנתי אותך
:)
Rising
מזל טוב מורן..:clown:
DjChook
יא נעל הוא עבה אבל גם התחת שלי עבה
(לא החור)

ככה שאתה צריך ארוך כזה כמו ימיני
(שד"א אני בספק עם מישהו פה יכול להתמודד איתו - הוא זוכה בהתערבויות וכאלה)

על אורך

אז כולם יכולים לשבת על שגיא
אבל אל תשברו אותו הוא רק 55 קילו

וד"א הוא פה :)

Rising
quote:
Originally posted by DjChook
יא נעל הוא עבה אבל גם התחת שלי עבה
(לא החור)

ככה שאתה צריך ארוך כזה כמו ימיני
(שד"א אני בספק עם מישהו פה יכול להתמודד איתו - הוא זוכה בהתערבויות וכאלה)

על אורך

אז כולם יכולים לשבת על שגיא
אבל אל תשברו אותו הוא רק 55 קילו

וד"א הוא פה :)


SHUT THE UP :p
oDrori
מזל"ט מורן :) :) :)
יפה יפה אמנם לא פה חצי שבוע אבל מתי שכן, ספאמר ספאמר.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement