|
מזל טוב פעם רביעית ! ! ! :)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WOOPY
4-0-0-0
פוסטים !!!!!!!!
יא אללה אחוש מספר ... |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחח טוב אני חייב |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי
יאללה תן מאמץ לחמש |
|
|
| MoSH_MaN |
מזלט מורן!!!!!
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלי
יאללה תן מאמץ לחמש |
תן מאמץ לתשע ;)
עוד מעט אתה כובש את המקום הראשון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תן מאמץ לתשע ;)
עוד מעט אתה כובש את המקום הראשון |
נראה לך?!
אני לא רוצה להציף את כל הפורומים שיש פה כדי לעבור את פוקס
בכלל בזמן האחרון אני לא יוצא מהפורום הזה
אפילו לא לזה של הריליסים
רק פעם בכמה ימים טובים |
|
|
| MoSH_MaN |
:conf:
עכשיו דווקא לא תמשיך לכתוב כאן?
חחח
כמו שלא רצית לפתוח ט'רד על ה8000
כי אתה מרגיש כאילו שאנחנו צוחקים עליך?
יאללה די אתה תהיה ראשון
זה יכול לקחת יום וזה יכול לקחת חודש
but in the enddddddddddd
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:conf:
עכשיו דווקא לא תמשיך לכתוב כאן?
חחח
כמו שלא רצית לפתוח ט'רד על ה8000
כי אתה מרגיש כאילו שאנחנו צוחקים עליך?
יאללה די אתה תהיה ראשון
זה יכול לקחת יום וזה יכול לקחת חודש
but in the enddddddddddd
:p |
מי אמר שאני יפסיק לכתוב פה?!
רק אומר שאין לי עצבים לפורומים אחרים בזמן האחרון ואני רק פה
ואתם כולכם יושבים לי על הזין (עכשיו חן יגיד הוא עבה אז כולם יכולים לשבת עליו) אז למה שיהיה אכפת לי לפתוח על 8000?!
פספסתי את זה... ביג דיל |
|
|
| MoSH_MaN |
Fair Enough
הבנתי אותך
:) |
|
|
| Rising |
| מזל טוב מורן..:clown: |
|
|
| DjChook |
יא נעל הוא עבה אבל גם התחת שלי עבה
(לא החור)
ככה שאתה צריך ארוך כזה כמו ימיני
(שד"א אני בספק עם מישהו פה יכול להתמודד איתו - הוא זוכה בהתערבויות וכאלה)
על אורך
אז כולם יכולים לשבת על שגיא
אבל אל תשברו אותו הוא רק 55 קילו
וד"א הוא פה :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא נעל הוא עבה אבל גם התחת שלי עבה
(לא החור)
ככה שאתה צריך ארוך כזה כמו ימיני
(שד"א אני בספק עם מישהו פה יכול להתמודד איתו - הוא זוכה בהתערבויות וכאלה)
על אורך
אז כולם יכולים לשבת על שגיא
אבל אל תשברו אותו הוא רק 55 קילו
וד"א הוא פה :) |
SHUT THE UP :p |
|
|
| oDrori |
מזל"ט מורן :) :) :)
יפה יפה אמנם לא פה חצי שבוע אבל מתי שכן, ספאמר ספאמר. |
|
|
|
|