|
Mankind 4! Vilka ska dit? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
ser ganske ut som det ja :)
må bare ha nok $$$
skal jo på nick warren nå på lørdag:D:D |
|
|
| Sand Leaper |
| Jeg har vel plass i PLUR-bilen,Vermi? |
|
|
| verminator |
det må du nok ikke spørre meg om
jeg har egentlig veldig lite med det å gjøre hehe
veit bare at jeg selv har reservert plass hvis jeg har penger nok til å være med. får vel ta det rolig på lørdag og prøve å spare penga.. blir nok ikke så vanskelig med gratis nick warren:) oooOO
takk gud for at det finnes gjestelister *skryte*
:D:D:D:D |
|
|
| Sand Leaper |
Gjesteliste du også,ja.Hvorfor er jeg ikke overrasket:p
Regner med at jeg får plass,siden jeg sa i fra da det fremdeles var plasser igjen.Det blir jo morro:) |
|
|
| verminator |
sa ifra?
noe jeg har gått glipp av her? hehe |
|
|
| Sand Leaper |
| Jeg mente på Mankind-turen;)Jeg regner med du leste det i threaden. |
|
|
| verminator |
ah ja
trodde du mente at du sa ifra at du skulle ha gjesteliste på lørdag hehe
så jeg begynte å lure på om det gikk an å si fra noen steder som jeg ikke hadde hørt om :p |
|
|
| Dj_ExOn |
Varför har ni gutter inte ett eget forum??
Skapa en poll eller något? |
|
|
| Sand Leaper |
Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:
-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.
-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.
Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet:p |
|
|
| x-dream |
Hur kan jag ha missat detta thread allså....Tog mig en titt på techno lineupen...
allså...Grymt.... |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:
-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.
-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.
Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet:p |
Ja det är sorgligt att polisen får noia varje gång det händer nåt stort! Och media har fortfarande inte fattat att det är något stort det här med trancegatherings! Dumma journalister! :whip: |
|
|
| P4z! |
| Jag ska nog dit! Marco Bailey! |
|
|
|
|