return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Mankind 4! Vilka ska dit? (pg. 2)
View this Thread in Original format
verminator
ser ganske ut som det ja :)

må bare ha nok $$$

skal jo på nick warren nå på lørdag:D:D
Sand Leaper
Jeg har vel plass i PLUR-bilen,Vermi?
verminator
det må du nok ikke spørre meg om
jeg har egentlig veldig lite med det å gjøre hehe

veit bare at jeg selv har reservert plass hvis jeg har penger nok til å være med. får vel ta det rolig på lørdag og prøve å spare penga.. blir nok ikke så vanskelig med gratis nick warren:) oooOO

takk gud for at det finnes gjestelister *skryte*

:D:D:D:D
Sand Leaper
Gjesteliste du også,ja.Hvorfor er jeg ikke overrasket:p

Regner med at jeg får plass,siden jeg sa i fra da det fremdeles var plasser igjen.Det blir jo morro:)
verminator
sa ifra?

noe jeg har gått glipp av her? hehe
Sand Leaper
Jeg mente på Mankind-turen;)Jeg regner med du leste det i threaden.
verminator
ah ja

trodde du mente at du sa ifra at du skulle ha gjesteliste på lørdag hehe

så jeg begynte å lure på om det gikk an å si fra noen steder som jeg ikke hadde hørt om :p
Dj_ExOn
Varför har ni gutter inte ett eget forum??
Skapa en poll eller något?
Sand Leaper
Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:

-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.

-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.

Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet:p
x-dream
Hur kan jag ha missat detta thread allså....Tog mig en titt på techno lineupen...

allså...Grymt....

Dj_ExOn
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Vi har prøvd,flere ganger tilogmed.Vi har bare to problemer:

-Det er alt for få NOTAs som er aktive jevnlig på TA.Utenom Vermi,Haak,Shoxx og meg stikker de andre bare innom nå og da,og det holder ikke for Swamper.

-Det finnes så å si ingen trance scene i Norge mer.Den har vært død en lang stund,nå.Det har tatt seg opp litt i det siste med Lost Heaven showet og Metropolis,men siden Stigma stakk til utlandet og siste Goliath ble avsluttet har det vært dørgende stille.Mye takket være house eliten som hater trance av hele sitt hjerte,pluss det faktum at alle store trance events får politiet til å få helt noia og media svartmaler det.Pluss på at trance djs på små klubber ikke trekker folk i det hele tatt,og det ser riktig sørgelig ut.

Så inntil alt dette endrer seg blir vi nødt til å plage dere istedet:p


Ja det är sorgligt att polisen får noia varje gång det händer nåt stort! Och media har fortfarande inte fattat att det är något stort det här med trancegatherings! Dumma journalister! :whip:
P4z!
Jag ska nog dit! Marco Bailey!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement