|
Mankind 4! Vilka ska dit? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| WoberT |
| jag ska helt klart dit.. =D |
|
|
| reveal |
| cool sig WoberT! ;) |
|
|
| WoberT |
| reveal: hehe jo den är helt okej.. =D |
|
|
| verminator |
h0000000la
ikke lenge igjen nå!!
hva ble det til
hvem herfra skal dit?
vi er hvertfall 8-9 stk som skal dit fra oslo området
dette blir schysst!!:D |
|
|
| Sand Leaper |
| Og så en fra Kristiansands området,da:) |
|
|
| verminator |
GALSKAP!!!!!!!!
FYFAN som Marco Bailey dro på!!!!!!!
helt rått
og Marko Nastic (som btw spilte låta til Cave :D:D)
Andreas Kremer var også sinnsykt fett, selv om det var traktortechno for alle penga! gikk sikkert i 155bpm og steinhard bass
fyfan så fett!
lenge siden jeg har vært på noe så kult!
synd for dere som ikke kom!:D:D:D |
|
|
| x-dream |
Låter som att du hade trevligt vermi....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Tråkigt att man inte hade pengar.... |
|
|
| verminator |
ja faen, du skulle vært der du og :(
jeje
slenger opp bilder snart :) |
|
|
| x-dream |
| Man tackar Vermi får ta å kolla på dom asap.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Schysta bilder :) Vem e vem på dom då... vart e du ? |
|
|
|
|