| DjChook |
כי הספק במחשב שלי נשרף
סעמק עד שאני סוגר את המחשב איזה לילה אחד כי הוא כל שניה יצא מהשומר מסך ושיגע לי ת'עניים
אז סגרתי אותו כאות מחאמה, מה שאני לא נוהג לעשות
אני מדליק אותו למוחורת, המאוור מתחיל להפגין בכולי קולות
ישר חטף כמה בומבות עד ששתק
ואז אח שלי התיישב ישר על המחשב לאימיליים שלו על הבוקר.
אני הולך להשתין
חוזר הוא עושה לי , חן יש ריח שרוף
אני חולה לא מריח כלום
עוזבים את זה, אחרי כמה דקות, חן יש ריח שרוף
אחת שתיים שלוש, המחשב נכבה
ומאז לא נדלק
:(
(מוסר השכל - לא נלחמים בספקים)
edit
מזל טוב
MAJOR
אמרתי לך שבסוף הכל יהיה בסיידר |
|
|