|
מורן-סורי על הט'רד החדש
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב יש לי סיפור אם ילדים מרעננה
אני מצטער שאני פותח ט'רד
תסגרו עוד כמה זמן
בקיצור מורן טפל בנמרוד הזה
וגם צח יאיים עליו
ונראה אותו בא לכאן
רועי אתה מוזמן להצטרף
ומורן ניסו לא היה כאן אני בטוח
אבל תארגן שלא יגע בי....
:D |
|
|
| nargila-man |
רעננה?
מי זה הילד איך קוראים לו? |
|
|
| Scorchio |
| מוש ימשועמם מה אתה פותח על זה טרד |
|
|
| MoSH_MaN |
| סתם בשביל שהוא יראה את זה מהר וימחק מצידי |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בקיצור מורן טפל בנמרוד הזה
וגם צח יאיים עליו
ונראה אותו בא לכאן
|
מי יגע בי?
אני לא מפחד...
:p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| NyKoN |
לא הבנתי?
יענו יש בעיות משהו?
אני לא מבין? |
|
|
| DjChook |
בטח איזה מישהו מרעננה איים על מוש
מה הסיפור ? בסך הכל הוא רצה להעביר מסר למורן |
|
|
| Hell_Copter |
מורן או צח
אם אתם הולכים אל האלה תקראו לי אני יבוא |
|
|
| clubber@work |
אחי אם יש בלאגנים אני מוכן לבוא במיוחד מנתניה
ולתת יד (תרתי משמע) |
|
|
| Tarantula |
יייווווווו... יש מכות?!!?
אני באאאאההה... אני אפוצצץץ אותם, שמישהו רק יעז לגעת במושון
:D |
|
|
| DjChook |
מוש אם אתה מסתמך על הגעה של אלונה אתה מת :)
חחח
אני יכול לבוא ולנשקקקקק
:crazy: |
|
|
|
|