return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Girl talk... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
Gaby, hohoho.... vad har du hittat nu? :) snacka om att ha grävt i gamla trådar....min visa mor har lärt mig att killar kommer när man minst anar det...och inte e förberedd på det...så ja tror ja få förlika mig med hennes ord....

men frågan kvarstår fortf. ja
de "fina" killarna, trixig fråga...de finns där ute me. det vet ja :)
men de e luriga att hitta :D de sitter väl gömda i trädtopparna eller nåt :p

hehe
Dioxys
naawh :) kolla baar på kalles klätterträd :)
Jre
quote:
Originally posted by Glorie
Gaby, hohoho.... vad har du hittat nu? :) snacka om att ha grävt i gamla trådar....min visa mor har lärt mig att killar kommer när man minst anar det...och inte e förberedd på det...så ja tror ja få förlika mig med hennes ord....

hehe

Jag tror de dyker upp när ni minst anar det

/ Jre

*hm* Har vi samma mor ? :))
robstar
quote:
Originally posted by torontotrance
I'm sure I could understand it if I could read swedish.

ARGHH!! A canadian!!!
Let's kick his ass! :whip:

:D
Vizay
det gäller att vara sig själv...och det gäller att ha tålamod...hela tiden tålamod...

väntan kan bli lång å när man väl e där sen så tycker jag ofta det känns som om man vill ta sig ur det hela igen....å ändå vill man dit...skumt de där
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
det gäller att vara sig själv...och det gäller att ha tålamod...hela tiden tålamod...

väntan kan bli lång å när man väl e där sen så tycker jag ofta det känns som om man vill ta sig ur det hela igen....å ändå vill man dit...skumt de där

så sant det du säger...man strävar alltid efter något...egentligen är det bara den där fösrsta delen, där allt är så "spännande" och pirrigt som är det riktigt kuliga. Sen drar man sig tillbaka och blir ett par....många tycker det är jobbigt och vill ge sig ut på nytt..själv har jag tröttnat på det men men...

Ofta vill man ha nånting så mycketm men när man väl får det är det inte lika kul längre.. :)
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Ofta vill man ha nånting så mycketm men när man väl får det är det inte lika kul längre.. :)

precis....det slutar med att den skönaste/roligaste/underbaraste delen inte är att få personen utan att gå omkring å vara kär i den
AC.
The case is better than the catch

Den dära Scooter är en riktigt vis man han...
dbl
quote:

hehe

nädå, jag sitter inte gömd i nån trädtopp :)
just nu sitter jag gömd i ett flygtorn, men det e bara fram till kl 8 och sen ligger jag gömd under mitt täcke på loggementet.
och till helgen troligtviss på gamle port i gbg :)

quote:
Originally posted by AC.
The case is better than the catch

Den dära Scooter är en riktigt vis man han...

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Glorie
dbl, hahahhaa....okej.....ja modifierar mitt svar å säger trädtoppar eller flygtorn då ;)

hehe

dbl
quote:
dbl, hahahhaa....okej.....ja modifierar mitt svar å säger trädtoppar eller flygtorn då ;)

hehe

gör du det :)
fast du får såklart ändra till helgen då jag inte e här ;)
Aendy
De snälla killarna finns faen precis överallt, kruxet är att de inte syns eller tar plats eftersom de är just snälla. De som ni tjejer upptäcker ute på ställen är ofta de som betecknas som svin. Och skulle ni råka hitta en snäll kille är det mer bekvömt att ha dem som kompisar än som pojkvän. Var iväg med min klass nyss och i den går världens i särklass snällaste kille. Men inte nog med att han är snäll, han är även smart och en aning filosofisk plus en massa kvalitetér som andra killar innehar. Kruxet är att han lite ser ut som Wolverine i X-men (filmen). Detta innebär att han ännu aldrig haft en riktigt flickvän. Howcome? Därför att merparten av alla tjejer är, oavsett vad de påstår, oroväckande ytliga. Har lagt märke till att tjejer är väldigt glada för att visa upp sina hunkiga pojkvänner för närmsta kretsen plus alla andra som ev. råkar komma ivägen...

Jag, bitter??? Ehh... nädå.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement