return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Girl talk... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dioxys
Några lagar om KÄRLEK

Lag 1: Om du möter en kvinna, och tycker om henne, är chansen enormt stor att...
Hon redan har en kille.

Hon är lesbisk.

Hon har många vänner som skulle tycka om dig.

Hon inte ens märker att du finns till.
Lag 2: Om en tjej tycker om dig kommer du inte på detta förrän hon har tappat intresset för dig och det är omöjligt att få henne att intressera sig för dig igen.
Lag 3: Om du möter en tjej som du tycker om, och hon tycker om dig, och hon inte har en pojkvän, kommer hon att få en inom en vecka, och det är inte du.
Lag 4: Det enda sättet att vinna en tjejs kärlek är att ta den för givet (om du håller på och frågar hela tiden kommer hon snart att tröttna på dig).
Lag 5: Om du tar kärlek för givet, kommer det snart att gå åt helvete.
Lag 6: Om du inte har en flickvän finns det alltid någon i närheten som påminner dig om det.
Lag 7: Om du känner en tjej, går ut med henne, etc. etc. och du till sist berättar för henne att du älskar henne, är chansen otroligt stor att du inte hör något från henne under resten av ditt liv.
Lag 8: Apropå de personer som raggar upp dig:
Om du är heterosexuell, försöker homosexuella att ragga upp dig.

Om du är homosexuell, försöker heterosexuella att ragga upp dig.

Om du är bisexuell, kommer ingen att försöka ragga upp dig.
Lag 9: Om du har en vän som känner en tjej som letar desperat efter någon att gå ut med, kommer han att para ihop henne med någon annan.
Lag 10: Apropå finna sin kärlek:
Om du tror att du har hittat kärleken kommer du att bli väldigt besviken.

Om du tror att du har hittat kärleken, har du fel.

Om du tror att du har hittat kärleken, har du fått felaktig information.

Om du har hittat kärleken kommer du inte att upptäcka det förrän det är försent.
Lag 11: Det finns alltid någon som är lycklig under hela hans/hennes liv, och det är inte du.
Lag 12: Om ni båda älskar något, kommer hon att hata det nästa vecka.
Lag 13: Apropå vinna och förlora:
Om du inte har något att förlora, kommer du inte att vinna.

Om du har något att förlora kommer du att förlora det.

Om du inte har något att vinna, kommer du att vinna så att du kan förlora mer.
Lag 14: Om hon har en underbar kväll beror det inte på dig.
Lag 15: Apropå att gå ut med någon:
Om hon inte har sagt något, kommer hon att ta med sin pojkvän som hon inte berättat om.

Om hon kommer med en tjejkompis beror det på att hon vill ha ett slags skydd, inte för att para ihop er två.

Om hon kommer ensam beror det på att hon ser på dig som en vän, och det finns inte en chans i världen att ni någonsin skulle kunna bli ett par
Vizay
fyfan dioxys du satte pricken över i:et där.....allt det där stämmer ju för fan :p
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
fyfan dioxys du satte pricken över i:et där.....allt det där stämmer ju för fan :p


jepp... tragiskt :rolleyes: :p
Glorie
Aendycandy, good written...ja förstår.. men

quote:
Originally posted by Aendy
Därför att merparten av alla tjejer är, oavsett vad de påstår, oroväckande ytliga.


tycker du inte att killar kan vara ytliga me? alltså det du sa är ju gällande för både girls & boys...jag har lyckligtvis träffat på både såna som e ytliga och sen såna som inte är det heller...

å de finns bra många ytliga killar me kan ja säga....

Dioxys, de där lagarna måste vara skrivna av en person som nyss blivit bränd....förstår ni inte att det kan vara ni som tjejerna vill ha. det där blir man ju nästan deppig av att läsa :)

Lag 6 kan ja hålla me om till 100%. Lag 8 kan ja tänka mig stämma, men ja ska inte uttala mig i frågan för ja e varken bi eller homo

Lag 11-14...De E HEEELT FEL, ...fan va upprörd ja blir...det där stämmer inte alls...! Om man har en underbar kväll t.ex. så BEROR det givetvis på ens sällskap för att ta ett ex. ahhhhrgg

Lag 10 & 15 är så patetiska så ja tänker inte ens kommentera.
Dioxys
Kan inte ritkigt säga att jag håller med dig glorie :/

Lag 10.. för mig stämmer det helt! "you don't know what you've got until it's gone.." kan användas rätt flitigt vad gäller kärlek...

sen självklart får man ju ta den här texten med lite ironi :)
Glorie
dio.....aaaa, fan...du..jag ska erkänna att ja inte såg sista fjärde raden i lag 10...:) den stämmer katastrofalt bra... haha (motsägelsefullt....mm ja vet) :)

de var lite taskigt ihopchunkade....de olika lagarna...ja skyller på det....mening nummer 4 stämmer :)

japp

å visst...ja fattar ironin..men d vart så jäla deppig stämning tyckte ja :)
Glorie
dio.....aaaa, fan...du..jag ska erkänna att ja inte såg sista fjärde raden i lag 10...:) den stämmer katastrofalt bra... haha (motsägelsefullt....mm ja vet) :)

de var lite taskigt ihopchunkade....de olika lagarna...ja skyller på det....mening nummer 4 stämmer :)

japp

å visst...ja fattar ironin..men d vart så jäla deppig stämning tyckte ja :)
Dioxys
bra att du gör den bättre då ;)
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
tycker du inte att killar kan vara ytliga me? alltså det du sa är ju gällande för både girls & boys...jag har lyckligtvis träffat på både såna som e ytliga och sen såna som inte är det heller...

å de finns bra många ytliga killar me kan ja säga....


Jag sa aldrig något om hur killar är (förutom att de är svin). Killar är ytliga, fruktansvärt ytliga. Skillnaden är ofta av de inte hymmlar med det, kommer ihåg i en tidigare tråd att någon skrev att de aldrig skulle kunna tänka sig vara ihop med en tjej som, oavsett hur underbar hon i övrigt var, betraktades som ful. Ärligt så hatar jag killar och skäms lite att behöva vara assosierad med dem (jag ska försöka undvika att framställa mig själv som en högre stående varelse, för det ska gudarna veta att jag inte är) efter som jag också går under den benämningen. Och fem dagar i fjällen förbättrar inte direkt min syn på det manliga släktet. Dock, om nu de vackra flickorna vill ha sina stygga killar så gärna för mig, förhoppningsvis lämnar det kvar en hel population av vettiga, jordnära och fantastiska tjejer till alla de snälla påojkar som förtjänar dem.
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Jag sa aldrig något om hur killar är


nej ja påstod inte att du sagt nåt om killar heller, ja ställde bara en fråga.

quote:

kommer ihåg i en tidigare tråd att någon skrev att de aldrig skulle kunna tänka sig vara ihop med en tjej som, oavsett hur underbar hon i övrigt var, betraktades som ful.


jepp...ja minns det med...skrämmande! Ingen människa är ful, däremot finns det personer som ser bättre ut och sen ser vissa sämre ut.

dbl
quote:
Originally posted by Glorie
jepp...ja minns det med...skrämmande! Ingen människa är ful, däremot finns det personer som ser bättre ut och sen ser vissa sämre ut.


så kan man ju också se på det ;)
P4z!
Dioxys lista låter som några av Murphys lagar.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement