return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הממ בקשר לעלה ירוק...
View this Thread in Original format
Trance man
עכשיו קראתי משו מעניין בפורום של האתר אטרף..
והעלה בי תהיות לגבי עלה ירוק..אולי בכל זאת אני יצביע שינוי?? :conf:

רציתי להעתיק את הפוסט מהפורום של אטרף, אבל זה מעתיק לי את הכל בהפוך..
:whip:

טוב אז בקיצור תכנסו לכתובת הזאת
http://www.atraf.co.il/forums/forum...id=1&mid=113802
ותלחצו על הנושא
"האם להצביע עלה ירוק"

תקראו ותגידו מה אתם חושבים!
Shahar
אם ההתלבטות שלך ביניהם לשינוי אז
תצביע שינוי!@#$%^*&
nargila-man
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...
nesher
quote:
Originally posted by nargila-man
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק...


בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח
nargila-man
quote:
Originally posted by nesher
בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח



טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך
nesher
quote:
Originally posted by nargila-man
טוב מצטער שאני לא מהנדס פיתות כמוך


והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?
nargila-man
quote:
Originally posted by nesher
והקשר הוא ?
תרגע, אני לא בא להתקיף אותך חס וחלילה, אני פשוט אומר שבמקום להגיד באמונה עיוורת , הוא שונא אותם
תבדוק בעצמך
מה רע בזה?


מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...

שולם?
:rolleyes:
nesher
quote:
Originally posted by nargila-man
מצטער אחי הבנתי אותך לא נכון..
אני יקרא שוב נראה אולי אני יראה את מה שהוא כותב אחרת...

שולם?
:rolleyes:


:D :D :D :D :D :D :D
;)
oDrori
(מת עליכם אחים שלי :) איזה משפחה מאוחדת אנחנו :) (כולל אחות

קיצר,
לא חידש לי כלום...

עלה ירוק - פלוס : מצב כלכלי משופר

מינוס : הידרדרות המצב הכלכלי בתכל'ס של המעמדות הנמוך והבינוני נמוך, שמאל קיצוני, דימוי נמוך ומוסר מצומצם.
yahel222
אוי נו חארטה
גם המכתב
וגם כל המפלגה הזאת
הוא כתב שם מלא שטויות
אבל תכלס אם הם יקבלו ואני אופטימי - 2 מנדטים
אז מי אמר שהם יצליחו להעביר כזה חוק בכלל
סתם שטויות כל המפלגות הקטנות רק לוקחות קולות ואין להם סיכוי בכלל\

קיצר כל הבחירות האלה זה חארטה
סתם רצו דרך לבזבז מאות מליוני שקלים...

Trance man
אהה עכשיו נציג ממפלגת עלה ירוק שלח תגובה ל"סטלן הקפדן"
כנסו ל
http://ale-yarok.org.il/home/1043108613




נ.ב. דרור לא הבנתי את ההודעה שלך, נא הסבר את עצמך בבקשה..:)

נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!!
:eyes:
DjChook
quote:
Originally posted by Trance man
נ.ב.2 איזה מפחידות הפרסומות של אסקייפ!!!!
:eyes:


וכמה פרסומות הם עשו החראות האלה
סעמק אני מנסה להזיז את העכבר המכוער הזה רץ אחרי

נשבע לך סיוטים
זה יותר מפחיד מתעתועי לילה

:(

בקיצור, אבל זה נראה לי דבר מה זה חרא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement