return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Belgen op hollandse fuiven (pg. 2)
View this Thread in Original format
JdDark
voor techno moet je meer bepaald in de vooruit zijn, daar wordt om de twee maanden e-scape georganiseerd, we hebben nog kozzmozz, en overlaatst was jeff mills er ook.
dus als je wat info wilt over zo'n fuif pm me, ik weet er alles van.
De volgende kozzmozz is 23 mei, en heeft plaats op een boot, twee boten om precies te zijn.
en 30 juni en 1 juli is er house torhout met de volgende lineup
*Stacy Pullen *Bob Sinclar & Yellow *Dave Angel *Space DJ'z *Trish & Kash *Jamie Anderson *Felix Da Housecat *HS *Phuture 303 'Live' *Sander Kleinenberg *Andy C +mC GQ *Kozz *Jan Van Biesen *Tiësto *T-Quest *Marko *Steve Rachmad *Danny Howells *Justin Berkove 'Live' *100% Isis *Phi Phi *Secret Cinema 'Live' *Fred Nasen *Ken Ishii *Millennium Kru *Stephanie *Dobe 'n Daze *Franky Jones *Deetron *Peter Aerts *Tyrant - Craig Davids & Lee Burridge *Cari Lekebush *Bolle *Juice Blenders *Rémy *Smos & Baby Dee *Brekbit *Karlito *Jack De Marseille *Rudy Rocket *Tofke *Quinten *Spacid *Michel De Hey *Speedy J 'Live' *Frederic *Laurent Warrin * Aphrodite *Frank Biazzi *Gene Farris *Yves *TC Brain *Sylvian *Marco Bailey *Zolex *Mr. Sam *George

voor 1 dag 1300 fr voor 2 dagen 2000 fr
ik ga zeker met een tent voor twee dagen
YellinD
Thnx voor de sites

en idd , voor techno is belgie goed , maar ik kick meer op
trance

en cd'tjes van Tiesto en paul oakenfold vind je heir neit

moet je die al downloaden ... zo onhandig :-(
cyberia
ik heb toch al magik 6 zien ligge,en dan nog een paar cd'kes van Armin vBuuren,en Timo Maas,ook van gatecrasher heb ik er al gevonne,ma de meeste moet ge nog downloaden ja onhandig,but FREE!:D
YellinD
mja ... ik zou is in de platenwinkels moeten kijken dan

als ik daar binnenkom heb ik meestal ni eens de tijd al die platen te beluisteren
laat staan nog is naar cd's te zoeken ...
:-)
dawn
groot gelijk... in België zijn er zoveel mensen die van Trance houden maar niemand die op het idee komt is een deftige fuif te organiseren...

WE WANT MAIN EVENTS! :(

En ik wil wel naar Nederland gaan maar dan mag je lekker veel betalen :(

Waarom krijgen we geen Belgisch Forum op TrancEaddict? Wie weet kom ik hier nog een leuk meisje tegen :p

Zijn er hier nog veel Belgen?

ik woon in Aalst en julie?
YellinD
Leuven hier

Innercity was hier vorig jaar
2 weken voor mijn examens
:-/

ben dus niet kunnen gaan
cools
Kessel (Lier)

idd hier zijn geen mega trance feesten :(

Innercity was heel commercieel. er was ook niet zo veel volk en het stikte er van de flikken buiten.

er zijn wel discotheken waar goeie trance word
gedraait maar meestal draaien ze daar te commercieele
platen tussen. toch zie je veel hollanders in
België feesten.

De techno feestjen zijn gewoon de beste in belgië. Vooral KOZZMOZZ vind ik.
YellinD
zijn er veel platenzaken die ehct veel goeie trance platen hebben ?
hier in leuven in ider geval niet

heel af ent oe een apar trance platen , amar ni zeer beperkte oplage

liedjes die ik hoor bij Tiestop en zo bestel ik dan
maar soms kan dat nogal duur uitkomen
:-)
dawn
waarom noemen ze dit Forum niet gewoon Dutch Forum ipv Holland ?

zijn er ook Belgische meisjes op tranceaddict?
JdDark
quote:
Originally posted by dawn
waarom noemen ze dit Forum niet gewoon Dutch Forum ipv Holland ?

zijn er ook Belgische meisjes op tranceaddict?


nope


btw ik ben van gent, kozzmozz is da bomb

Akira
quote:
Originally posted by YellinD

Innercity was hier vorig jaar
2 weken voor mijn examens
:-/

ben dus niet kunnen gaan


man 2 weken de tijd???dat is genoeg om je hele studie af te ronden dus wat maakt zo'n avondje nog uit dan ??;)

en jongens vergeet het...hiet zitten geen vrouwen op het board lees die ene topic maar es.In totaal is er om precies te zijn een meisje hier :D en dat is een hollandse...:)
dawn
quote:
Originally posted by Akira


man 2 weken de tijd???dat is genoeg om je hele studie af te ronden dus wat maakt zo'n avondje nog uit dan ??;)

en jongens vergeet het...hiet zitten geen vrouwen op het board lees die ene topic maar es.In totaal is er om precies te zijn een meisje hier :D en dat is een hollandse...:)


maar 1 meisje...
en een hollandse...

she's mine! ;)

aargh het is in België zo moeilijk om een meisje te vinden die van Trance houdt (buiten de fuiven dan)... :( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement