|
Belgen op hollandse fuiven (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YellinD |
2 weken is niet echt genoeg ...
universiteit is veel te moeilijk , met al die wiskunde
had dus ook niet zo veel punten
:-p |
|
|
| dawn |
pfft school zwijg er mij van...
nog een maand aargh! :( :( :( |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by dawn
pfft school zwijg er mij van...
nog een maand aargh! :( :( :( |
Zat ik nog maar op school. Werken is ook echt niet alles hoor. Dus geniet er maar van zolang het kan. Werken moet je nog lang genoeg.
Mzzl |
|
|
| cyberia |
Damn kommen er hier van de slag drie Belgkes bij!:D
Over da van die Trancefeesten,zelf al zoudt ge een mega-event me Tiësto,Corsten,AvB en Pvd houden zou er ni veel volk op afgaan,Corsten was een paar keer in de Zillion,en er was geen kat die ervoor reklam maakte,ma ik denk nu wel da als ge Mauro Picotto op de lijst zou zette van zo'n event da ge al héél wa meer volk zult trekken:)
btw:kzen van the center of Belgium:) |
|
|
| JdDark |
en welke belgen gaan er allemaal naar house torhout?????? *steekt zijn hand op*
ik wil wel eens afspreken als er enkele gaan |
|
|
| dawn |
sven vath komt naar zxion beach...
wie gaat er naar sensation, 7 juli?... |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by dawn
sven vath komt naar zxion beach...
wie gaat er naar sensation, 7 juli?... |
ik ging gaan, tot ik de lineup zag |
|
|
| dawn |
| quote: | Originally posted by JdDark
ik ging gaan, tot ik de lineup zag |
mja... ni echt fantastisch vind ik...
maja da wil ni zeggen da het slecht gaat zij hé... |
|
|
| Akira |
| nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak |
|
|
| dawn |
| quote: | Originally posted by Akira
nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak |
ik vind dat ze gelijk hebben...
ik zou ook gaan voor de sfeer en de muziek daar draait het toch allemaal om... |
|
|
| YellinD |
Torhout weet ik nog niet ,axion beach ook niet
een van de 2 al zeker
ik ga deze zomer minstens 1 megaprty in holland doen
nu nog overeenkomen dewelke
:-) |
|
|
| JdDark |
| iemand naar de loveparade, ging ik normaal gezien ook naartoe gaan, maar ze hebben afgehaakt:( |
|
|
|
|