return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Belgen op hollandse fuiven (pg. 3)
View this Thread in Original format
YellinD
2 weken is niet echt genoeg ...
universiteit is veel te moeilijk , met al die wiskunde

had dus ook niet zo veel punten
:-p
dawn
pfft school zwijg er mij van...

nog een maand aargh! :( :( :(
Robvef
quote:
Originally posted by dawn
pfft school zwijg er mij van...

nog een maand aargh! :( :( :(


Zat ik nog maar op school. Werken is ook echt niet alles hoor. Dus geniet er maar van zolang het kan. Werken moet je nog lang genoeg.

Mzzl
cyberia
Damn kommen er hier van de slag drie Belgkes bij!:D
Over da van die Trancefeesten,zelf al zoudt ge een mega-event me Tiësto,Corsten,AvB en Pvd houden zou er ni veel volk op afgaan,Corsten was een paar keer in de Zillion,en er was geen kat die ervoor reklam maakte,ma ik denk nu wel da als ge Mauro Picotto op de lijst zou zette van zo'n event da ge al héél wa meer volk zult trekken:)

btw:kzen van the center of Belgium:)
JdDark
en welke belgen gaan er allemaal naar house torhout?????? *steekt zijn hand op*
ik wil wel eens afspreken als er enkele gaan
dawn
sven vath komt naar zxion beach...

wie gaat er naar sensation, 7 juli?...
JdDark
quote:
Originally posted by dawn
sven vath komt naar zxion beach...

wie gaat er naar sensation, 7 juli?...


ik ging gaan, tot ik de lineup zag
dawn
quote:
Originally posted by JdDark


ik ging gaan, tot ik de lineup zag


mja... ni echt fantastisch vind ik...

maja da wil ni zeggen da het slecht gaat zij hé...
Akira
nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak
dawn
quote:
Originally posted by Akira
nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak


ik vind dat ze gelijk hebben...
ik zou ook gaan voor de sfeer en de muziek daar draait het toch allemaal om...

YellinD
Torhout weet ik nog niet ,axion beach ook niet
een van de 2 al zeker

ik ga deze zomer minstens 1 megaprty in holland doen

nu nog overeenkomen dewelke
:-)
JdDark
iemand naar de loveparade, ging ik normaal gezien ook naartoe gaan, maar ze hebben afgehaakt:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement